home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vorsteiner se u poslednje vreme bavio preradama BMW-a serije 5 i Bentley Continentala GT, a sada pažnju privlači i njihova modifikacija ionako luksuznog Rolls-Royce modela Ghost.

Izmene nisu velike i pre svega podrazumevaju aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler), izduvni sistem, kao i komplet novih 24-inčnih aluminijumskih točkova.

Pojačanje motora se u vesti ne pominje.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1183



Komentari

Da mi je da upoznam onog stručnjaka za dizajn koji je stavio ove rogobatne felne na Rolsa...

Autor Jonie 14 Feb 2012, 12:10

:) A lepotana,GHOST pa kolki je,prelep,samo nema vise prikaza,mogu ga zamisliti unutra,felne 24" zlo zla :)A i sad 571 ks i to mu je dosta :)

Autor Rolls Royce 14 Feb 2012, 16:00

Bravo, uspeli su da izgleda kao 5 puta jeftiniji 300C. :)

Autor Damko 14 Feb 2012, 16:48

Damko :) Hmm imas pravo znas sta mu smeta,ove prevelike felne,njemu vise odg.manja felna a visa guma :)Ali uzivo mozes zamisliti,nepita se niko,al bas niko,pa on ima visinu skoro ko neki SUV model :)

Autor Rolls Royce 14 Feb 2012, 21:30

Evo jedne price vezane za Rolls Royce koju malo ko od posetilaca ovog bloga zna. A nije iz tako daleke istorije. Mozda od pre 15-tak godina. Naime, neki ovde, recimo dusan, kazu Rolls Royce bi bio uspesan sam po sebi, bilo koja firma da upravlja njime. Aj da vidimo da li je tako, i koliko je BMW vazan ili nevazan za uspeh Rolls Royca.
Sredinom devedesetih godina proslog veka bila je zesca parnica izmedju VW-a i BMW oko vlasnistva nad Rolls Royce-om. VW je platio 700 miliona dolara, a BMW samo 66 miliona. Medjutim BMW je zapravo dobio samo pravo na koriscenje imena Rolls Royce i Rolls-ovog simbola, Spirit of Ecstasy. Sve fabrike i svi radnici su pripali VW-u. Oni sada u tim fabrikama izradjuju Bentley. Da, pored Rolls proizvodnih pogona i radnika, VW-u je pripao i Bentley. Ne znam u kakvom su "srodstvu" bili Rolls Royce i Bentley. Dakle BMW je imao samo ime i simbol. Krenuli su, sto bi englezi regli, "from scratch" iliti "od nule". Napravili fabriku, zaposlili radnike, i posle nekoliko godina svet je ugledao novi Rolls Royce Phantom. Ostalo svi znamo...

Autor toma M50d...brm, brm 14 Feb 2012, 21:47

Tacnije, VW je kupio pravo na Spirit of Ecstasy, masku hladnjaka, kao i fabriku i modele, ali ne i na ime R-R. Evo i zasto: 70ih je R-R PLC prodao svoj biznis R-R Motors (koji je pravio automobile), ali je sam brend Rolls-Royce, kao ime, ostao u vlasnistvu R-R PLC. Taj brend je prodat BMW-u, za gore pomenutu sumu, a VW je kupio R-R Motors. Otkud Bentley u prici: Bentley je bankrotirao 30ih godina, i kupio ga je Rolls-Royce. Rolls i Bentley su bili manje-vise isti automobili, sa drugacijom znackom, do 2003, kada se finalizovao dogovor BMW-a i VW-a, i svaka fabrika otisla na svoju stranu. Interesantno je da je BMW bio glavni dobavljac motora za Bentley i Rolls i pre razdvajanja ove dve fabrike. To je pametno iskoristio da uceni VW, buduci da VW nije imao dovoljno vremena da prilagodi aute svojim motorima, i tako je pao dogovor: BMW snabdeva VW do 2002/3, a onda BMW dobija pravo i na masku i Spirit of Ecstasy (uz ranije kupljeno pravo na ima R-R), a VW-u ostaje Bentley.

Epilog je poznat.

Iako, i VW se izuo za nekih 2 milijarde dolara u Bentley, tako da ne bih rekao da je BMW jedini krenuo from the scratch...

Autor W 14 Feb 2012, 23:22

@W
nisam ja nista rekao za VW i Bentley. Pricam samo o BMW-u i Rolls Royce-u. Ja se secam te zavrzlame oko VW-a i BMW, i znam da ih je BMW ucenjivao sa V12 motorima, koje VW nije imao u to vreme, nego sam pomenuo ovo jer je bilo u nekom dokumentarcu o BMW koji se prosle godine emitovao na CNBC-u. Ne mogu da se setim imena emisije, tako da ne mogu da je nadjem na youtube-u. Inace bilo je u toj emisiji i o 1959. godini, kada je Mercedes maltene preuzeo BMW. Akcionari su se slozili, skoro svi papiri potpisani, sekunde su delile od toga da MB postane vlasnik BMW-a, i onda se u zadnjem momentu pojavio g.Qandt, koji je uleteo lovu i zaustavio preuzimanje. Njegova cerka Susanne Klattn Quandt i mladji sin su danas vlasnici 50% akcija BMW, pa je tako BMW jedina velika fabrika automobila koja je u privatnom vlasnistvu, tj. u vlasnistvu jedne porodice. Pokusacu da se setim, tj. da nadjem na youtube-u tu emisiju pa cu je linkovati. Zanimljiva je za pogledati...

Autor toma M50d...brm, brm 14 Feb 2012, 23:54

@Toma
Ja koliko vidim, u tvojem postu se spominju i VW, i Bentley, tako da ne razumem poentu tvoje prve recenice.
A slozicemo se, ne mozes pricati o Rolls-u, a da ne spomenes i VW i Bentley (koji je mnogo pre zadnjih dogadanja bio deo Rolls-a). Ne znam stvarno u cemu je tvoj problem.
Ja mislim da je VW raspolagao V12 motorima tada, made by Audi. Mozda nisam u pravu. Problem je bio upariti te motore sa RR i B, sto je BMW-u doslo k'o kec na jedan:)

Serijal o kojem pricas se zove CNBC Originals, Epizoda BMW A Driving Obsession.

Autor W 15 Feb 2012, 00:26

@toma
Vidi nadji i za Mercedes-Bmw i za VW-Bmw :D
Ujedno,ja jesam govorio ko kog uzeo RR i nastavio da radi kako je Rols radio,bice uspesan...
Ta prednja maska je RR svetsko poznata maska,kada vidis tako nesto znas o cemu se radi(ako vidis :)))
Bmw je nastavio sa velikim motorima,nije drasticno menjao dizajn i naravno da ima uspeha...
Ne znam sta je sa Bentli Brooklands-om?
Mislim da se ne proizvodi vise?
Pravi Bentli,pravi!

Autor dusan 15 Feb 2012, 00:27

@Dusan
Brooklands je bio 'limited' model. U biti, predstavlja kupe verziju modela Arnage. Danasnji pravi Bentley je navodno novi Mulsanne. Conti GT i Conti Flying Spur dele platformu sa, sa, sa - VW Phaeton-om.

Slazem se i sa tobom i sa Tomom - ko god da je uzeo RR, napravio bi od njega uspesnu marku. Ali samo BMW moze bolje od toga.

Jos da je BMW zadrzao Land Rover za sebe...

Autor W 15 Feb 2012, 00:39

@W
ocigledno da ti imas veci problem. Tema je RR, i rekao sam da nije bas tako da je BMW samo preuzeo RR i nastavio, vec da je napravio potpuno nov auto baziran uglavnom na svojoj tehnologiji i na kupljenim pravima za brend, i rekao sam da je cela kompanija (fizicki deo kompanije, radna snaga i pogoni) pripao VW-u za 700 miliona dolara. Sta se posle desavalo sa VW-om i Bentliyem moze da bude tema neke druge price, ali za onu poentu koju sam ja ciljao u mojoj prici ono koliko sam pomenuo Bentley i VW je sasvim dovoljno.
I da, to je ta emisija, cak sam je imao bookmarkovanu, ali u pogresnom folderu tako da je nisam pronasao.
https://www.youtube.com/watch?v=OPSCh3Ys_B8&feature=player_embedded

Autor toma M50d...brm, brm 15 Feb 2012, 00:40

@W
mozda nisam dobro objasnio, pa da ne dodje ponovo do nesporazuma. Moja recenica:"nisam ja nista rekao za VW i Bentley. Pricam samo o BMW-u i Rolls Royce-u" odnosila se na ovu tvoju recenicu:"Iako, i VW se izuo za nekih 2 milijarde dolara u Bentley, tako da ne bih rekao da je BMW jedini krenuo from the scratch...". Nisam bukvalno mislio da nisam nigde spomenuo Bentley i VW. Dakle pricao sam samo o BMW-ovom "from scratch"-u.

Autor toma M50d...brm, brm 15 Feb 2012, 00:47

@Toma
Ja sam tvoju poentu razumeo, tako da je jedini nesporazum onaj koji ti imas sam sa sobom.
Ako procitas ponovo moje postove, videces da je moje pominjanje VW i Bentley-a relevantno za ovu temu. (Da otklonimo svaki buduci nesporazum - spomenuti su u istom kontekstu kao i u tvom postu).
I svakako da je bitno sta se sa obe fabrike desavalo nakon sto su preuzete, ali osim konstatacije da je VW ulozio lepe parice u Bentley - nista ja dalje o buducnosti nisam spominjao.

@Dusan
Bentley je imao gubitak 2008/09/10 (u dve od te tri godine), zbog krize:D Meni je to iznenadjenje, ocekivao sam da je tu VW vrlo rigorozan kada ulaze lovu u nesto.
Phaeton je odlican automobil, ali malo boli sto Bentley deli delove sa NarodnimAutomobilom. Isto kao A3/Golf. Ne znaci to da su to losiji automobili zbog toga, ali prestiz je prestiz, i tu nema da se prepakuje roba u drugo pakovanje.

Autor W 15 Feb 2012, 01:16

ROLS bi se prodavao svakako odlicno da je zapoa bilo kome.,Sto kaze Toma u bmw su napravili sasvim novi Rols,i dosta stvari vuce na BMW.Da izostavimo sam agregat,sve postavke na putu tj.sve vezano za mehaniku je BMW-ovo...i sto su stavili mnostvo stvari iz bmw-a.Interesujeme posto je trenutno najbrza superlimuzina na svetu Majbah 57,kako znamo oni padaju u zaborav,moze li se tu ubaciti RR sa ghost-om i postaviti novi brzinski rekord :)a ima sve predpozicije :)Bilo bih jako dobro,normalno da doradi neki tjuner :)

Autor Rolls Royce 15 Feb 2012, 09:33

Rolls, Maybach je veca klasa od Ghosta. Ima onaj drag race kada je ekipa iz Top Geara bili u Albaniji kada S65 ostavi 100 m Ghosta. :) On kao da je podigao rucnu... Amg samo ode.

Autor McLaren 15 Feb 2012, 16:48

@McLaren
Sta to ima veze?Sto je rekao jednom Dzejms Mej 'Da ste pre 30-tak godina pomenuli ljudima u Rolsu malo sportskije vesanje,dobili bi otkaz'...
Rols nije tu da bude super brz,nego da uzivas u njegovom izgledu,u voznji i svemu sto nosi takav britanski smek i luksuz.

Autor dusan 15 Feb 2012, 17:52

Maybach je zapravo ghost (ghost sa malim g):))
I molim da se o njemu prica s duznim postovanjem i u proslom vremenu:)))))) O pokojniku sve najbolje:)

Autor toma M50d...brm, brm 15 Feb 2012, 18:51

Dusane, S klasa je najbolja limuzina na svetu, pa opet ih shije sve sa onim 65. Kada se probudi V12, 630 ks i 1000nm.

Autor McLaren 15 Feb 2012, 18:55