
Pod haubom fabričkog Mercedesa E63 AMG se nalazi 5,5 litarski V8 twin-turbo motor sa 410 kW/557KS pri 5500 o/min. i 720 Nm obrtnog momenta pri 1750-5250 o/min. (u paru sa sedmostepenom AMG SPEEDSHIFT MCT transmisijom), a u ponudi je i snažniji E63 AMG 4MATIC S-Model koji raspolaže sa 430 kW/585KS pri 5500 o/min. i 800 Nm pri 1750-5000 o/min.
Ipak, ove brojke izgleda nisu bile dovoljne nemačkom Brabusu pa je pripremio i modifikovani E63 AMG sa 6.0L V8 motorom koji raspolaže sa čak 850KS pri 5400 o/min. i elektronski ograničenih 1150 Nm pri 2500-4500 o/min.

Motor je uparen sa modifikovanim AMG SPEEDSHIFT MCT sedmostepenim menjačem, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,7 sekunde (verzija sa zadnjim pogonom) odnosno 3,1 sekundu (4MATIC verzija sa 4x4 pogonom), dok je najveća brzina 350 km/h.

Brabus je za novi E63 AMG predvideo i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), masku sa Brabus logom, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, nove alu točkove od 20 inča, jače kočnice, dorađeni enterijer (koža, detalji od ugljeničnih vlakana...).


U ponudi za Mercedes E63 AMG su inače i Brabus paketi za pojačenje motora na 620KS, 650KS i 730 KS.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Čoveče ovo je bolesno. :)
Biznis limuzina za 3,1 do 100.
Ovo puni i do 200 i do 300 ko djavo.
Verovatno je elektronski ograničen na 350kmh. :)
To im je kuriozitet.
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/e-class/mercedes-e63-amg-tuned-by-brabus/
3,1 do 100 ide F12 Berlinetta, a 650S 3,0s. Bolesno..
Upravo sam gledao Chris Harrisa i njegove reviewe 918 Spydera, P1, te kultnih F40 i F50. Ako netko nije gledao, obavezno preporučam, nevjerojatno je gledati generacije superautomobila.
Ocito je da MB motori nisu skloni visokim turazama (max snaga pri 5400 o/min), zbog toga Brabus "mece" velike turbine pa izvlaci ob. moment (ob. moment x br. obrtaja = snaga). Odatle i proistice takvo ubrzanje, a max brzina je potpuno u skladu sa snagom i aerodinamikom.