
Vlasnici Porschea Cayenne (generacija 958) mogu svoje vozilo da doteraju u tjuning kući Gemballa, i to pomoću njihovog aero body paketa i seta novih točkova.

Aero I kit podrazumeva novi prednji spojler, pragove, izmenjeni zadnji branik i komplet 22-inčnih alu točkova, dok Aero II kit sadrži i proširenja blatobrana.

Aero kit je napravljen od ugljeničnih vlakana, pri čemu cena Aero I kit-a u Nemačkoj iznosi 7.300 evra dok Aero II kit ima cenu od 10.760 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Odvratan, no svakako manja ciganija nego oni silni Mansory dzipovi poput Rangea, GLE, G.
http://www.mansory.com/files/styles/mansory_range_overview_main/public/media/cars/porsche/new_cayenne/MANSORY_Porsche_Cayenne_01.jpg?itok=L6jCeYwd
Nije stvar tjuninga, svako može svašta da modifikuje, stvar je baze.
Kad je baza jadna, pomoći nema.
Ako pominješ ciganiju, eno ti X6 onaj zlatni, kud ćeš veće ciganije.
Ono sto sam hteo da kazem je da su svi ti 'tjunirani' dzipovi odvratni, ne bitno da l' to bio Porsche, Merc, BMW, Range. Sto se Cayenne-a tice, ta baza je stara 6 godina, siguran sam da ce novi opet biti pri samom vrhu u klasi kada se bude pojavio i da, mozda dizajnom nije bas najprivlacniji al' je recimo kvalitetom materijala u enterijeru za klasu ispred konkurencije.
Ovo je upravo onaj ćuninh smajling primjer koji sam slominjao u komentaru onog M sport Rangera.
Znači "budženje" terenca bi trebalo povećavati njegove terenske karakteristike a ne ovo...
Tačnije, ovom samo fali zlatna folija...
Djordje
Još kada bi Kajen bio terenac.
Terenci su G klasa, Wrangler, Defender.
Kajen je SUV.
Terenac i SUV su dve različite kategorije.
Može i Kajen , za razliku od nekih , biti terenac samo ako se neko potrudi naglasiti te karakteristike.
Npr. onaj Kajen Transsibirac je bio pravi terenac
http://www.raceworks.nl/uploads/images/Gallery/home_links/65f15d297e.jpg
Ali pošto postojanje i uspijeh SUV-ova se svodi na glumu onoga što nisu , takve su i prerade tj. u stilu sportskih vozila iako im to stoji kao piletu sise.
Djordje
Ma svašta "može", neki teraju i RR Fantoma off-road, F40...
Ali...
Kajen nije namenjen za teren.
SUV znaš šta znači, oni su namenjeni da budu prostrani, komforni, prevashodno se voze po asfaltu a mogu da posluže za blagi off-road.
Vozio sam Kajen ( GTS doduše ), taj auto nema veze sa off-road-om, vozi se kao Karera. :)
Ali Kajen , posebno prva generacija ima sasvim pristojan off road accessories , tako da uz dobre gume , može prilično daleko.
Meni lično je grijeh vući za sobom tu masu off road čuda a ne skrenuti sa ceste , ne mora na vrh Prokletija , ali jedan umjeren off road svakako.
Ali kao što navedoh , ljudi vole biti ono što nisu , pa se to prenosi , pored ostalog, na tokove u auto industriji , a SUV-ovi su savršeni fejkeri.
Djordje
Nema terenca bez čvrste osovine.
SUV uglavnom imaju nezavisno vešanje.
GTS je bio prva generacija restajling.
Može dizel uz off-road točkove fino da posluži, zato se i zovu višenamenska vozila.
Medjutim ipak im prevashodna namena nije terenska, svileni su oni za to.
Ali lagano i pažljivo, mogu da posluže.
Zamisli ovde da poteraš Kajena, raspao bi se :
https://www.youtube.com/watch?v=GESwiHDccmY
Imao sam WJ-a koji je baš terenac.
Iako deluju Kajen i on slično na oko, dva potpuno različita karaktera.
Za hard core off road kruta osovina bez stabilizatora je must have.
Ali Kajen sa off road paketom (reduktor,blokada zadnjeg dif ,otkopčavanje stabilizatora....)je prilično ozbiljna terenska sprava tako da nije puno trebalo da se napravi onaj Transsibirac.
A nije on svilenkast kao što se čini , malo sam ga detalnjije ispregledao posebno odozdo.
Jedino što je ružan za medalju.
https://m.youtube.com/watch?v=BcSLMgBHlkY
Djole
On je modifikovan za off-road, ja govorim o standardnom Kajenu.
A i ovo na videu je reli fazon, pitanje je kako bi se ponašao na terenu, kamenje, stene itd.
Inače, ne očekuješ valjda da Gembala, Mansory ili neko sl. spremi auto za off-road. :)
I pitanje, koliko si njih video sa Kajenom da idu van puta ?
Nek bude dizel verzija u pitanju, ne one sportske.
Onaj GTS je imao manuelni menjač, keramiku, 21", stvarno "zmija" za asfalt.
Transibirac je imao modifikacije u vidu guma ,usisa , vitla , ali te stvari nema ni jedan terenac u seriji , ali ostale si stvari sve imao u offroad paketu i uz standardnog Kajena , tako da uz taj paket mu ne treba puno do prilično ozbiljnog terenca.
https://m.youtube.com/watch?v=9q1BqxtjgyY
A GTS je striktno cestovni i meni prilično bezveze