
Pripremljen u renomiranoj nemačkoj tjuning kompaniji AC Schnitzer, BMW M235i (ACL2) stazu Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 25.8 sekundi.
Izgleda da ostvarena vremena kruga na stazi Nürburgring Nordschleife nisu više samo bitna proizvođačima sportskih automobila, jer se u bespoštednu jurnjavu za slavom uključuje i sve više tjuning kompanija čije kreacije na temu, dokazano, imaju šta da ponude.

Na Nürburgring je među poslednjima stigao i AC Schnitzerov BMW M235i koji je nemačka tjuning kompanija u konceptnoj formi premijerno predstavila na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi.
U međuvremenu, ACL2 koji pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor (570KS) sada se može kupiti i koristiti na javnim putevima, a kroz „zeleni pakao“ protutnjao je za 7 minuta i 25.8 sekundi, što ga je na listi najbržih izbacilo iznad modela M4 GTS koji je bio najbrži drumski BMW čije vreme (7:27.88) je mereno na Nürburgringu.
Dodatno pojačani motor koji BMW koristi u modelima M3/M4 samo je deo priče o Schnitzerovom M235i (ACL2), jer je automobil dobio novi komplet 20-inčnih točkova, nekoliko karbonskih karoserijskih elemenata (uključujući i zadnji spojler), podesivo oslanjanje, kapacitetnije kočnice i novi izduvni sistem.
Smanjenju mase su dodatno doprinela dva ultralagana sportska sedišta, ali i izbacivanje zadnjih sedišta. Automobil koji je na stazi vozio trkač Markus Oestreich od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,9 sekundi i bez limitatora razvija 330 km/h.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs