
Iza projekta CrankZilla stoji nemačka tjuning kompanija Wheelsandmore, a ljubitelji pomalo vremešnog Nissanovog modela R35 GT-R sa najsnažnijim od pet ponuđenih izdanja mogu da računaju na 750KS.
Deset godina nakon premijernog predstavljanja aktuelne generacije Nissana GT-R u nekolicini tjuning kompanija još uvek vole da se pozabave s legendarnim automobilom čiji V6 biturbo motor nudi mnogo skrivenog potencijala.

Među kompanijama koje GT-R nude u još ubedljivijem izdanju je i nemački Wheelsandmore koji nudi pet nivoa za povećanje snage 3,8 litarskog motora koji u fabričkom izdanju raspolaže sa 570KS i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S rekalibrisanom centralnom upravljačkom jedinicom i novim filterom vazduha CrankZilla u prvoj fazi raspolaže sa 605KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, a uz modifikovani katalizator potencijal motora u narednoj fazi je podignut na 630KS i 800 Nm.
Za 650KS i 830 Nm najvećeg obrtnog momenta GT-R je (faza 3) opremljen i novim izduvnim sistemom. Faza 4 uključuje nove turbo-punjače i pumpe za gorivo, a rezultat je oko 700KS i 850 Nm.
Na vrhu Wheelsandmore ponude je CrankZilla GT-R sa 750 konjskih snaga i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuiraju na obe osovine.

S dodatnim potencijalom stižu 21-inčne felne F.I.W.E. na kojima su Continental gume dimenzija 255/35 napred i 295/30 pozadi, poboljšane kočnice i KW podesivo oslanjanje s kojim je automobil bliži tlu za 30 milimetara.
Izvor: Klix.ba
Foto: Wheelsandmore