
BMW i8 još nije "mrtav" iako je proizvodnja okončana ovog meseca, a za to se pobrinuo tjuner DTE Systems.
BMW i8 pokreće 1,5 litarski benzinski motor uz pomoć električnog motora i baterije od 11,6 kWh, a ova kombinacija isporučue 369 KS i 570 Nm obrtnog momenta. Međutim, tjuner DTE System je pokazao da može više i to je ostvario pomoću svog PowerControl RX plug-and-play chip tuning modula. Na ovaj način je i8 dobio dodatnih 40 KS i 66 Nm obrtnog momenta, tako da sada razvija 409 KS i 636 Nm obrtnog momenta.

BMW i8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi u stadardnoj konfiguraciji, a s novim specifikacijama se očekuje da isti posao obavi za 4 sekunde. Ipak, zvaničnog podatka za sada nema.
Direktor DTE Systemsa dr. Michael Krecek je rekao da je proces povećanja snage BMW-a i8 bio prilično veliki izazov.
PowerControl RX podržava sve napredne tehnologije motora, uključujući biturbo sisteme i hibride. Iz kompanije poručuju da može omogućiti više snage za Porsche, AMG, Audi RS i BMW M modele.
Zanimljivo, DTE je dodao da je tjuniranjem smanjena potrošnja za 15 posto.
Izvor: Klix.ba
Foto: DTE Systems