home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Eagle E

Iza naziva Lightweight GT krije se bivši trkački Jaguar E-Type Lightweight za čiju restauraciju i modifikaciju je potrošeno 8.000 sati.

Britanski odgovor na sličan posao koji oko starijih Porschea 911 poslednjih godina rade u američkoj kompaniji Singer nude u maloj kompaniji Eagle u kojoj se od 1984. godine bave restauracijama i modifikacijama Jaguarovih automobila, a među kojima je najzastupljeniji čuveni model E-Type.

Eagle E

Među njihovim najnovijim kreacijama je model Lightweight GT za čiju osnovu je iskorišćen model E-Type Lightweight koji je Jaguar 1963. godine (isključivo za potrebe trkanja) napravio u samo 12 primeraka.

Eagle E

Restauriranu i modifikovanu verziju koja se može koristiti i van kružnih staza i dalje pokreće redni 6-cilindarski motor, ali je radna zapremina sa originalnih 3,8 povećana na 4,7 litara, pa vozač desnim stopalom umesto 300 upravlja sa 385 konjskih snaga. S više snage stiže i više obrtnog momenta (508 Nm) za čiju distribuciju na zadnju osovinu je zadužen ojačani i modifikovani ručni 5-stepeni menjač.

Eagle E

Ručno napravljeni novi karoserijski aluminijumski paneli s kojima su zamenjeni svi originalni paneli, zajedno s nekoliko elemenata transmisije koji su napravljeni od magnezijuma, doprineli su da masa automobila (iza čijih se 16-inčnih retro felni kriju kočnice i oslanjanje u duhu sadašnjeg vremena) iznosi samo 1.017 kilograma, ali "dijeta" nije izazvala odricanje od kožom obložene i klimatizovane kabine.

Eagle će model Lightweight GT godišnje praviti u samo dva primerka, a za njihovu modernu klasiku treba izdvojiti oko 880.000 evra, što i nije bitna informacija kupcima ovakve "umetnosti na točkovima".

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Eagle



čitanja : 945



Komentari