
U Minhenu verovatno neće priznati da je mnogo više onih kojima se uopšte ne dopada najnovije rešenje "bubrega" koje je sa sobom donela njihova nova generacija Serije 4, a u nemačkoj tjuning kompaniji Prior Design već su predstavili nekoliko rešenja za spornu masku hladnjaka koja bi trebalo da smiri i najglasnije kritičare.

Karakteristični "bubrezi" u svakom slučaju ostaju, ali su znatno manji i ne prelaze ispod branika. U Prior Designu će po svemu sudeći na kraju ponuditi nekoliko aerodinamički optimizovanih rešenja (među kojima je i maska s modela M8) čija instalacija neće zahtevati velika sredstva, a poklopac motora i blatobrani u svakom slučaju ostaju nepromenjeni.

Bez obzira na "lice", nesporno je da novi M4 ostaje među najboljim sportskim automobilima današnjice, jer za kredibilitet jednog od najnovijih modela koji "potpisuje" BMW-ovo M odeljenje brine redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji raspolaže s 510 KS, što je dovoljno da Coupé od 0 do 100 km/h stigne za 3,9 sekundi i s opcionim paketom 'M Driver' razvije 290 km/h.
Izvor:
Klix.ba / Motor1.com
Foto: Prior Design