
Officine Fioravanti je konačno upriličio svom restomodu Ferrari Testarossa dostojno predstavljanje nakon što je prvobitno najavio dolazak automobila prošle godine.
Eksterijer ne izgleda previše drugačije, ali mehaničke promene donose superautomobilu dodatnih 107KS u odnosu na original, a uz to je i lakši za 130 kg.

Ferrarijev 4,9 litarski V12 motor je i dalje tu, ali su promenjeni klipovi i bregaste osovine, dok je zamenjen originalni mehanički sistem ubrizgavanja goriva novim elektronskim sistemom. "Crvena linija" je sada na 9.000 obrtaja umesto originalnih 6.700 obrtaja.

Kada vozač poželi da oseti razliku između originalne snage i poboljšanja, dovoljno je da pritisne dugme na centralnoj konzoli. U jednoj poziciji dugmeta motor isporučuje "standardnih" 385KS, a u drugoj punih 492KS. Procenjuje se da maksimalna brzina sada iznosi 320 km/h u odnosu na 291 km/h za fabričku verziju.

Testarossa restomod je dobio različite komponente koje čine da se ponaša poput modernog superautomobila. Tu su Ohlins prilagodljivi amortizeri s četiri načina podešavanja, kao i novi stabilizatori. Upravljač sada nudi samo dva obrtaja od zaključavanja do zaključavanja.

Dva dugmeta na centralnoj konzoli omogućavaju promenu mode vožnje, a to su Wet, Normal, Sport i Race.
Eksterijer je doživeo nekoliko promena, a među njima su pop-up svetla u LED tehnologiji. Umesto Testarossinih 16-inčni felni sada su tu 17-inčne felne napred i 18-inčne pozadi
Unutrašnjost je presvučena svetlo braon kožom, a sedišta i paneli na vratima sadrže perforiranu kožu. Sve originalne plastične komponente na armaturnoj ploči, centralnoj konzoli i vratima su sada aluminijumske.
Deo automobila je i "old school" telefon smešten na bočnoj strani centralne konzole, koji podržava Bluetooth.
Izvor: Klix.ba
Foto: Officine Fioravanti