home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
RENNtech Mercedes-Benz 600 SEL

RENNtech je među najvećim imenima kada je reč o modifikovanju Mercedesovih automobila, a kada saopšti da je napravio savršen model 600 SEL iz 1992. godine, onda to zahteva posebnu pažnju.

Ugledni RENNtech je predstavio model S76R, sedan koji pokreće najsnažniji atmosferski V12 motor koji je izašao iz ove kompanije. Sve je počelo s Mercedesovim M120 6,0 litarskim V12 motorom čija zapremina je povećana na masivnih 7,6 litara. Novi unutrašnji elementi uključuju klipnjače od titanijuma i AMG bregaste osovine, a tu su i portovane glave, nove opruge ventila te nove dizne.

RENNtech Mercedes-Benz 600 SEL

Motor "diše" kroz RENNtechove vazdušne filtere, a izduvni gasovi prolaze kroz sportski izduvni sistem s katalizatorima i četiri prigušivača, koji se završava cevima od brušenog nerđajućeg čelika.

RENNtech Mercedes-Benz 600 SEL

Pomenuti V12 motor razvija 615KS i 953 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 249 km/h.

Mercedes-Benz 600 SEL iz 1992. godine obično dolazi s četverostepenim automatskim menjačem, ali je RENNtech umesto njega ugradio poboljšani petostepeni automatski menjač iz modela koji potiče iz 1996. godine. Osim toga, tu je sada i OS Giken diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Restomod je dobio karbon-keramičke diskove od 402 milimetra napred sa kočionim kleštima sa šest klipova, kao i diskove od 360 mm pozadi s kočionim kleštima s četiri klipa.

RENNtech je takođe ugradio i drugu generaciju adaptivnih amortizera.

RENNtech Mercedes-Benz 600 SEL

Tjunirani 600 SEL spolja izgleda gotovo kao fabrička vezija, ali je tjuner ipak dodao svoj prednji spliter, spojler na prtljažniku, kao i pragove. Sedan je dobio unikatne aluminijumske felne dimenzija 19x5 inča napred i 19x10,5 inča pozadi, dok su na njima Michelin Pilot Sport 4 S gume.

Unutrašnjost je i dalje originalna, ali s nekim modernim detaljima. Postavljena su nova sedišta, plafon je presvučen Alkantarom, a mnogo je i karbonskih detalja. Zadnja klupa je zamenjena s dva individualno prilagodljiva sedišta. Ozvučenje se može povezati s mobilnim.

RENNtechov S76R je unikat, tako da se možda može smatrati i konceptom. Koliko košta, nije objavljeno.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto i video: RENNtech



čitanja : 495



Komentari