
Kompanija PBB iz Bristola u Velikoj Britaniji je napravila automobil koji je bio ideja Paula Baileyja, nekadašnjeg avionskog inžinjera koji je želeo atraktivniju verziju modela XJS. S obzirom na činjenicu da je bio avio-inženjer, nacrtao je ono što je mogao kasnije i da napravi.
"Nema svrhe sanjati o dizajnu koji se ne može proizvesti. Želeo sam da moj automobil bude baš onakav kakvog sam ga nacrtao", izjavio je Bailey 1992. godine.

Taj dizajn ima produženu haubu, modifikovane lukove točkova i veće lagane felne, što su bile karakteristike korišćene u procesu proizvodnje. Iako je bio u kontaktu s Park Sheet Metalom i razgovarao o proizvodnji panela, kompanijom koja je takođe pomogla u proizvodnji koncepta Jaguar XJ220, na kraju je ipak odlučio da dodatke napravi od fiberglasa.

Prema Baileyu, duh modela E-Type je živeo u automobilu koji je kreirao, a iako je to istina, ipak je dizajn bio itekako okrenut ka budućnosti. To se može reći za prednja svetla, rešetku hladnjaka, zaobljene panele karoserije i druge elemente koji su definisali Jaguar XK8 nekoliko godina kasnije.
Baileyjev posao je trajao dovoljno dugo da proizvede ukupno 12 automobila, a prva dva su prodata sultanu od Bruneja.
Automobil prikazan na fotografijama je u stvari počeo život kao originalni prototip korišćen za postere te se pojavio u magazinima kao što je EVO. Prvobitno je prodat vlasniku iz Škotske, a nakon toga je stigao u ruke aktuelnog vlasnika.
Godine 1999. se on obratio ekspertu za Jaguare Paulu Handsu u želji da poveća snagu. Zajedno su odlučili da skinu sve delove kompanije PBB Design te ih ugrade na noviji model JaguarSport XJR-S. To znači da automobil sada ima 6,0 litarski V12 motor koji razvija 318 KS, a koji ima modifikovani usisni sistem, dvostruki izduvni sistem, TWR oslanjanje i Bilstein amortizere.
Automobil se prodaje na aukciji, a očekuje se da će dostići cenu između 18.000 i 24.000 funti.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com