
Švedski motosport tim Cyan Racing je pre nekoliko godina ušao u svet automobila legalnih za put, a sve je počelo restomodom baziranim na modelu Volvo P1800. Drugi model je takođe baziran na elegantnom coupeu iz šezdesetih, ali ima drugačiju ličnost i transformisan je u grand tourer.

Proces transformacije započinje originalnim modelom P1800 i traje između 12 i 15 meseci.

Cyan Racing je već isporučio jedan primerak sa zelenom karoserijom i krem unutrašnjošću kupcu u SAD-u. Sveži pristup modelu P1800 se razlikuje u odnosu na verziju iz 2020. godine jer ima "mekše", potpuno prilagodljivo oslanjanje, kako bi se osigurala veća udobnost za duža putovanja. Iz istog razloga je unutrašnjost dobila dodatni materijal za izolaciju i jedinstveni zaštitni kavez od titanijuma. Automobil je uprkos modifikacijama ostao lagan te je njegova masa manja od 1.000 kilograma.

U srcu modela P1800 GT je isti 2,0 litarski benzinski turbopunjeni motor, koji razvija 420 KS u najsnažnijom verziji, ali postoje i slabije od kojih ulazna isporučuje 350 KS. Četvorocilindrični motor je preuzet od trkačkog automobila Volvo S60 TC1, a njegova snaga se prenosi na zadnju osovinu putem petostepenog Holinger menjača. Snaga je navodno smanjena kako bi se istakle vozne karaktersitike, a ne maksimalna snaga.

Prelepa karoserija je napravljena od ugljeničnih vlakana, a Cyan Racing proizvodi automobile u svom postrojenju u Gotenburgu u Švedskoj.
Cena nije javno otkrivena, ali budući da običan P1800 može da košta i do 700.000 dolara, ni GT sigurno neće biti jeftin. U svakom slučaju, proizvodnja će biti ograničena.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Cyan Racing