
Iza jedne od mnogobrojnih restauracija i modifikacija na temu besmrtnih "elfera" stoji američka kompanija RSR Project iz Njujorka u kojoj kao inspiracija služi samo čuveni trkački model 911 Carrera 2.8 RSR iz sedamdesetih godina.
Američka kompanija RSR Project spada među najcenjenije kompanije koje se bave restauracijama i modifikacijama na osnovi starijih generacija Porschea 911, a i najnovija kreacija posvećenog tima na čijem čelu je osnivač RSR-a Richard Schickman inspirisana je čuvenim Porscheovim trkačkim modelom 911 Carrera 2.8 RSR koji je sedamdesetih godina "žario i palio" na stazama širom sveta.

Neimenovani kupac je želeo da karoserija restomod „elfera“ bude u prepoznatljivim Gulf bojama koje su godinama pratile (i) Porscheove trkačke aktivnosti, a restomod proces (koji traje 15 meseci) počeo je traženjem Coupé "elfera“ koji je proizveden između 1984. i 1989. godine. U RSR-u insistiraju da osnova za projekat ima istoriju bez udesa i karoseriju bez tragova rđe, navodi Klix.ba.

Temeljito restauriran i modifikovan automobil koji se krije iza naziva Gulf Blue 911 dobio je dorađen motor, menjač, vešanje i kočnice. Tu su i prepoznatljive 15-inčne Fuchs felne na kojima su Michelin gume, a pojedini elementi karoserije s novim i olakšanim staklima jasno asociraju na prvi trkački 911 s oznakom RSR.

Tehnički podaci i radna zapremina 6-cilindarskog boxer motora ispod zadnjeg poklopca s karakterističnim "duck tail" spojlerom nisu otkriveni, ali se zna da RSR Project kupcima restomod "elfera" nudi atmosferske motore čija radna zapremina iznosi 3.2, 3.4 ili 3.5 litara.
Mnogo vremena je potrošeno i na doterivanje tamne unutrašnjosti s analognim instrumentima i retro sportskim sedištima u koju je na kraju ubačen i sigurnosni kavez. Obloge na vratima su dizajnirane po uzoru na obloge iz Carrere RS, a u ceni ove restomod priče od 349.000 evra je i klima-uređaj.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: RSR Project