
X3 M Competition je iz fabrike izašao s 3,0 litarskim motorom koji razvija 517 KS i 650 Nm obrtnog momenta, a Manhart je dodatno povećao tu snagu.
"Čvrsti" delovi motora nisu menjani, nego je reč o softverskom tjuningu, odnosno mapiranju, tako da sada isporučuje 659 KS i 799 Nm obrtnog momenta. Takođe, ugrađen je i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Manhartov downpipe te HJS katalizatori.

Četiri završetka karbonom presvučenih izduvnih cevi od po 100 mm su jedini vizuelni pokazatelji da izduvni sistem nije fabrički. Naravno, tu je i karbonski body kit, koji uključuje prednji spojler, pragove, krilca, krovni spojler i difuzor. Na primerku prikazanom na fotografijama Manhart je koristio srebrnu i plavu boju za detalje eksterijera. Takođe, tjuner je pripremio 22-inčlne felne, ali je kupcima na raspolaganju raznovrstan izbor.

Kočnice su fabričke, ali Manhart nudi svoje pakete i u ovom slučaju. SUV je dobio H&R opruge zbog kojih je bliže tlu za oko 30 mm.

Unutrašnjost je značajno promenjena zahvaljujući karbonu, koji je uočljiv i na upravljaču te polugama za promenu stepena prenosa. Presvlake su takođe ponuđena opcija.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Manhart