

Njegov aero body kit od ugljeničnih vlakana između ostalog sadrži redizajnirani prednji branik sa većim otvorima za vazduh, prednji razdelnik, novu haubu, proširenja blatobrana sa ventilacionim otvorima, kao i veliki zadnji spojler i redizajnirani difuzor sa tri izduvne cevi. Mansory navodi da ove komponente nisu samo za vizuelni prikaz, već služe i u funkcionalne svrhe.

Tu su i modifikovano oslanjanje, kao i set novih točkova sa 10 krakova, od 21 inča napred i 22 inča pozadi, sa gumama 255/35 ZR21 napred i 335/25 ZR22 pozadi.

Mansory je kompletnu unutrašnjost presvukao mekom visokokvalitetnom kožom, sa opcionim ugljeničnim vlaknima, kao i novim volanom.

Što se motora tiče, 3,8 litarski šestocilindraš je pojačan na 662 kW/900 KS i 1025 Nm obrtnog momenta.
U pitanju je ograničena serija, a cena se u vesti ne navodi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs