

U ovom slučaju, bavarska sportska limuzina sa Mansory paketom od ugljeničnih vlakana dobija izmenjeni prednji branik sa spojlerom, otvore za vazduh, novu haubu, set bočnih pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku i nove obloge spoljašnjih retrovizora.

Tu su i tri centralno postavljene izduvne cevi, 22-inčni točkovi, kao i brojne modifikacije unutrašnjosti (crna i narandžasta koža, patosnice, pedale...).

Mansory se nije bavio elektromotorom u hibridnom pogonskom sistemu, već se umesto toga fokusirao na 4,4 litarski V8 motor sa dva turbo punjača. Kao rezultat toga, ukupna snaga je povećana na 625 kW/850 KS i 1150 Nm obrtnog momenta, što je 123 KS i 150 Nm više od fabričkog M5.

Na kraju, Mansory planira i povećanje svoje ponude za M5, ali detalji o tome tek slede.
Ivan Mitić - Autoblog.rs