
RR1 je baziran na 992-generaciji Porschea 911, a nudi se u verzijama RR1 600 i RR1 750.

RR1 600 je baziran na Porscheu 911 Carrera T i namenjen je entuzijastima. Ima pogon na zadnje točkove i 3,0 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača koji razvija 447 kW/608 KS (od 0 do 60 milja na sat stiže za 3,0 sekunde). Može da bude uparen sa manuelnim ili PDK menjačem.

RR1 750 se bazira na Porscheu 911 Turbo S i poseduje 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 559 kW/760 KS. Povezan je sa PDK menjačem i sistemom pogona na sva četiri točka, što mu omogućava da od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za dve sekunde.

Rezvani je 4700 mm dugački RR1 opremio panelima karoserije od ugljeničnih vlakana koji podsećaju na legendarne trkačke automobile.

Tu su i opciona Martini grafika, točkovi od 20 i 21 inča, Brembo kočnice, zaštitni kavez, polikarbonatna stakla...

Kompanija takođe nudi podešavanje oslanjanja specijalno za drum ili stazu, u zavisnosti od potreba kupaca.

Rezvani planira da napravi samo 50 primeraka, sa cenama od 195.000 dolara pa naviše, ali to ne uključuje donatorski automobil.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs