
Proces stvaranja modela 911 (993) Founders Edition počinje potpunom restauracijom donorskog vozila, koju su obavili Porscheovi stručnjaci. Nakon toga, karoserija je redizajnirana panelima od ugljeničnih vlakana koji ostaju verni bezvremenskoj silueti 993, dok pozajmljuju suptilne detalje od Turbo S.

Spoljašnje promene uključuju novo LED osvetljenje, Everrati oznake i nestanak izduvnih cevi. Automobil je postavljen na 18-inčnim kovanim aluminijumskim felnama, a kupci mogu da personalizuju svoje automobile širokom paletom boja i opcionih grafika.

U unutrašnjosti je mešavinu nasleđa i moderne praktičnostim pri čemu alkantara i koža Bridge of Weir prekrivaju veći deo kabine.

Instrument tabla zadržava poznati raspored sa pet instrumenata kao i original, samo što je sada ažurirana za električnu postavku. Diskretna navigaciona jedinica Porsche Classic nalazi se u centralnoj konzoli, pružajući Bluetooth povezivanje i mogućnost uparivanja sa visokokvalitetnim audio sistemom. Za one koji žele sportskiji raspored, sedišta Recaro Sportster CS mogu zameniti standardna prednja sedišta, a dostupno je i izbacivanje zadnjih sedišta.

Najvažnije promene se ipak dešavaju ispod karoserije. Vazdušno hlađeni šestocilindrični motor je nestao, ustupajući mesto jednom elektromotoru sa 567 kW/771 KS i 810 Nm obrtnog momenta. Pogon je na zadnje točkove, dok ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96) km/h) traje 3,3 sekunde.
Sa jednim punjenjem baterije od 63 kWh domet iznosi do 320 km. Sistem podržava brzo punjenje od 100 kW, omogućavajući da se baterija napuni od 20 do 80 procenata za oko 25 minuta.
Everrati takođe naglašava da konverzija u velikoj meri odgovara težini i ravnoteži originalnog automobila, čuvajući vozački karakter modela 993. Tu su i servo upravljač, regenerativno kočenje, kao i nove komponente vešanja i poboljšane kočnice.
Važno je napomenuti da je proces reverzibilan, što znači da se Porsche donor može vratiti u fabričko stanje ako se to želi.
911 (993) Founders Edition je već dostupan za naručivanje, ali se u vesti ne navodi cena.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs