
Umesto da na staru limuzinu zalepe plastične panele, kako to često biva kod “uradi sam” projekata, tim je odlučio da napravi sve od nule. Iz Maxime je izvađen motor, a zatim su počeli da prave potpuno novu čeličnu šasiju, ručno varenu. Na nju su zatim postavljali ploče lima, kojima su stvorili osnovne linije karoserije, navodi Jutarnji.hr.
Da bi postigli tačnost oblika, celu konstrukciju su premazali glinom i oblikovali svaki detalj – od agresivnih usisa vazduha do karakterističnih oštrih ivica. Kada su obline konačno izgledale kao na pravom Lamborghiniju, preko svega su naneli slojeve stakloplastike. Sušenjem su nastali čvrsti paneli koji su zamenili glinu i stvorili završnu strukturu karoserije.
Sličan postupak je primenjen i na unutrašnjost. Glinom su oblikovali kokpit, centralni tunel i armaturnu ploču, a zatim ih takođe izradili u stakloplastici. Iako daleko od luksuza pravog Revuelta, rezultat izgleda iznenađujuće ubedljivo.
Posebno impresivno deluje zadnji spojler, koji se, baš kao i kod originala, može podizati. Iako ovde nema hibridnog V12 pogona, kojeg zamenjuje improvizovana mehanika iz donorskog Nissana, sama silueta i proporcije su toliko verne da bi na prvi pogled mogle prevariti i iskusnije entuzijaste.
NHET TV je kompletan proces dokumentovao u trosatnom videu bez komentara. Gledaoci mogu da prate kako iz hrpe metala i ostataka nastaje oblik koji podseća na automobil vredan više od 500.000 evra.
Izvor: Jutarnji.hr / Carscoops.com
Foto: Screenshot NHET TY / YouTube