
Kako navodi Klix.ba, automobil pokreće vazduhom hlađeni 3,8 litarski atmosferski bokser motor sa šest cilindara, koji razvija 413 KS pri 7.600 o/min i 397 Nm obrtnog momenta. Iako 4,0 litarski motor u novom Porscheu 911 GT3 ima prednost veću od 100 KS, Theonov automobil je težak samo 1.150 kg, odnosno oko 312 kg manje, što bi trebalo da učini vožnju pravim užitkom.

Theon Design je ugradio podesivi izduvni sistem, omogućavajući automobilu tihu vožnju u gradu ili buku na otvorenom putu. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem petostepenog manuelnog menjača.

Ali, to nije sve. Restaurirani model je opremljen poluaktivnim oslanjanjem TracTive, koji je dizajniran da se nosi s najlošijim putevima u Velikoj Britaniji, a ima čak i kit za podizanje, savršen za savladavanje strmih prilaza i ležećih policajaca. Zaustavnu snagu obezbeđuju kočnice preuzete od modela 911 Carrera RS iz generacije 993, a automobil se "kotrlja" na prilagođenim 18-inčnim felnama s Michelin Pilot Sport gumama.

Poput drugih projekata Theon Designa, automobil donor je ogoljen do golog metala, a struktura je ojačana novim zavarivanjem. Zatim je opremljen laganim delovima karoserije od karbonskih vlakana, obojenim u ledeno zelenu metalik boju i ukrašen naglašenim poliranim Eclipse hromiranim elementima.

Unutrašnjost je podjednako sjajno umetničko delo kao i eksterijer. Među istaknutim detaljima su Recaro CS sedišta s naslonima od karbonskih vlakana, siva alkantara, posebno izrađeni instrumenti i skrivena Alpine glavna jedinica sa šest Focal zvučnika.
Kupovina Porschea od Theona zahteva solidan bankovni račun jer provizije za Coupe modele poput ovog počinju od 420.000 funti (481.790 evra), ne računajući cenu donorskog automobila.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Theon Design