
Projekat je počeo sa Corniche Coupeom iz 1981. godine koji je proveo više od četrdeset godina u istoj porodici. Vlasnik je želeo da ga restaurira, istovremeno prilagođavajući njegov dizajn modernoj upotrebi. Nakon početnih skica, 3D skeniranja i detaljnih CAD crteža, tim je ogolio automobil do golog metala i počeo da pravi promene na karoseriji.

Prema rečima Nils van Roij Designa, sve od B-stuba do zadnjeg dela je potpuno redizajnirano. Ručno oblikovani čelični paneli se spajaju sa obnovljenim, originalnim zadnjim blatobranima, čuvajući klasičnu liniju. Izdvajajuća karakteristika je redizajnirana linija krova, koja se uliva u prilagođena vrata prtljažnika.

Iako su zadnja svetla ostala originalna, polirani hromirani branik krije tajnu. Deo se električno produžava otkrivajući sistem nosača za prevoz dva bicikla.

Konverzija uključuje i staklo napravljeno po meri, uokvireno hromom, dok se vrata prtljažnika otvaraju u prostran teretni prostor koji se može dodatno proširiti zahvaljujući električno sklopivoj zadnjoj klupi, stvarajući ravan pod za teret.

Kabina potpuno restaurirana, a zadržana je originalna drvena kontrolna tabla. Novi bež kožni tapacirung je uparen sa zelenim akcentima, a tu su i nove patosnice i odgovarajući set prtljaga.
Automobil je u British Racing Green boji, što je bila originalna boja vozila donora. Holandska kompanija u saopštenju nije pomenula nikakve izmene kod 6,75 litarskog V8 motora.
Originalni Corniche je od milošte bio poznat kao „Henry“, inspirišući odgovarajuće ime ovog Shooting Brakea, „Henry II“. Transformacija je trajala dve i po godine, udahnuvši novi život klasičnom modelu, a istovremeno čuvajući njegov šarm.
Vlasnik planira da koristi jedinstveni primerak na takmičenjima u triatlon trkama zajedno sa suprugom.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs