

Sada se u priču uključuje tjuning studio MTM, čija skraćenica u imenu izaziva strahopoštovanje kod automobilskih poznavalaca. Nemački MTM (Motoren Technik Mayer) je stekao ime kao tjuner Lamborghinija, Audija i Porschea, međutim novi proizvod je delo švajcarske filijale firme. MTM je odlučio da se na dostojan način oprosti od odlazećeg Audija RS6 i na njegovoj osnovi je predstavio superautomobil Pangaea GT.

To je najekstremnija verzija Audija RS6 koja je legalna za drumski saobraćaj. Dizajn Pangaea GT nepogrešivo podseća na original, ali su svi spoljašnji paneli karoserije, uključujući krov s dugim uzdužnim otvorom za vazduh, izrađeni od ugljeničnih vlakana. I u unutrašnjosti dominiraju lagani materijali – standardna sedišta su zamenjena sa četiri pojedinačna školjkasta na laganim okvirima od ugljeničnih vlakana.

U poređenju sa originalnim Audijem RS6, karoserija Pangaea GT je veća u svim smerovima zbog proširenih lukova točkova i visoko razvijenog aerodinamičkog body kit paketa, koji stvara veliki potisak. GT je 13 cm duži i 17 cm širi od standardnog modela. Nova hauba ima izbočeni centralni deo i dva reda bočnih otvora za ventilaciju. Ogromne 22-inčne felne su opremljene širokim, visokoperformansnim gumama.

Najsnažniji standardni V8 motor Audija RS6 proizvodi 630 KS i 750 Nm, omogućavajući karavanu ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 305 km/h. MTM je detaljno preradio twin-turbo V8: novi turbopunjači, modifikovani usisni sistem, remapiranje softvera i novi izduvni sistem su pojačali snagu na “više od 1.100 konja”, obrtni moment na 1.200 Nm.
Performanse su na nivou hiperautomobila: Pangaea GT do 100 km/h ubrzava za 2,5 sekunde, razvija maksimalnih 350 km/h. Poput originalnog Audija RS6, tjunirani model ima pogon na sva četiri točka i 8-stepeni automatski menjač. MTM planira da u Švajcarskoj ručno izradi samo 25 primeraka modela Pangaea GT. Cena nije objavljena, ali je očigledno ogromna s obzirom na obim posla i performanse.
Izvor: Auto.ba
Foto: MTM