
Nemački Mercedes (uključujući tu i njegove brendove Maybach i Smart) je tokom prošle 2007. godine prodao rekordnih 1.285.900 vozila, što je za 2% više u poređenju sa 2006. godinom kada je prodato ukupno 1.260.600 vozila. Sam Mercedes je prodao rekordnih 1.185.300 automobila, a 2006. je plasirano 1.148.500 (velika zasluga za to pripada pre svega novoj C klasi, koja je našla 261.500 kupaca ili 57% više nego 2006.). U SAD-u je Mercedes prodao 253.400 vozila (2006. 248.100), što je već 14-ti put zaredom da nemačka marka na ovom tržištu povećava prodaju u odnosu na godinu pre toga. U zapadnoj Evropi (bez Nemačke) Mercedes je plasirao 372.400 automobila, odnosno za 3% više nego 2006. Što se same Nemačke tiče, prodaja u 2007.-oj je nešto manja nego 2006. godine i iznosi 309.900 jedinica. Ali je zato prodaja veća na sve značajnijim tržištima Kine (+53%), Rusije (+65%) i Indije (+8%). Ovde i podatak da je Mercedes u Srbiji za prvih 11 meseci 2007. prodao 1122 vozila. Mercedes je bio uspešan i u SUV segmentu, pa je tako tokom 2007. plasirano 180.100 primeraka modela M, R, GL i G klase, što je za 6% više nego 2006. Da kažemo da je prodato nešto više od 20.000 automobila sa AMG oznakom, od čega je čak polovina završila u SAD-u. Što se prodaje Smarta i Maybacha tiče, stvari stoje ovako : Smart je 2007. prodao 100.600 jedinica (manje nego 2006. kada je plasirano 112.100), dok je Maybach našao oko 400 kupaca, odnosno isto kao i 2006. godine. Nemačka je i dalje najvažnije tržište za Smart (prodato 31.000 komada), ali je sve bliže i Italija gde je isporučeno 30.600 primeraka (ovde i napomena da u januaru 2008. konačno počinje i prodaja Smarta u SAD-u).