
Sve veće cene goriva se neumitno održavaju na prodaju velikih i luksuznih automobila, pa ni Mercedes nije izuzetak. Tako je prodaja njihove S klase za prvih šest meseci ove godine na globalnom nivou opala za 11,9%, dok je situacija u SAD-u još gora. Tamo je pad čak duplo veći, odnosno iznosi 23 odsto, a stanje čini još težim i činjenica da je S klasa najprofitabilniji model u Mercedesovoj ponudi (u ukupnoj zaradi učestvuje sa 20 do 25%).
Problemi Mercedesa se ne završavaju S klasom, jer su u prvom polugodištu 2008. skoro svi njihovi modeli zabeležili pad prodaje. Izuzetak je samo nova C klasa, čija prodaja je u pomenutom periodu porasla za 38,4 odsto.
Ovakvi rezultati su primorali rukovodstvo nemačke fabrike da se više okrene rastućim tržištima Kine i Rusije, gde je potražnja za automobilima poput S klase i dalje velika.