home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Do sada je Hyundai i10 bio dostupan sa jednim benzinskim i jednim dizel motorom (četvorocilindrični benzinac zapremine 1.1 litra raspolaže sa 48kW/66KS pri 5500 o/min. i 100Nm obrtnog momenta pri 2800 o/min., dok 1.1 litarski CRDi dizelaš ima 55kW/75KS pri 4000 o/min. i 153Nm u rasponu od 1900 do 2750 o/min.), a uskoro će paletu dopuniti i novi 1.25 litarski benzinac (od 1248 kubika) sa 78KS pri 6000 o/min. i 118Nm pri 4000 o/min. Po rečima korejskog proizvođača, radi se o inovativnom, laganom, štedljivom i ekološki prihvatljivom agregatu (nadmašuje važeće Euro4 norme). To u praksi znači da Hyundai i10 sa ovim motorom u kombinovanoj vožnji troši tačno 5 litara goriva na 100 km, a da emisija CO2 po kilometru iznosi 119 grama (od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,8 sekundi i postiže najveću brzinu od 164 km/h). 

Novi motor će se kasnije naći i pod haubom budućeg Hyundaija i20 (naslednik aktuelnog Getza).



čitanja : 1253



Komentari