Uspeh Renaulta sa Dacijom naravno nije prošao nezapaženo od strane konkurencije pa su svoje niskobudžetne automobile već najavili i Toyota, GM, Fiat, VW, Hyundai i ostali. Sada se ponovo govori da i drugi francuski proizvođač, PSA grupacija (Peugeot i Citroen), želi da zagrize deo kolača u tom segmentu tržišta.
Tačnije, ponovo su oživele prošlogodišnje priče da Peugeot navodno sprema povratak odnosno uskrsnuće davno ukinute marke Talbot, koja je do svog gašenja bila u sastavu pomenute PSA grupacije. Talbot je ostao poznat po modelima kao što su Samba, Solara i Horizon, koje je još uvek moguće videti i na našim putevima.
Ako je verovati pojedinim izvorima, pod budućim low cost brendom bi se našli pre svega automobili, koji se proizvode u Citroenovoj kineskoj fabrici Dongfeng (na slici je Dongfeng C-Elysee, odnosno stari Citroen ZX u limuzinskoj verziji) i automobili koje PSA prodaje u Južnoj Americi.
Sem o povratku Talbota, u Peugeotu navodno ozbiljno razmišljaju i o napadu na konkurenciju i u klasi luksuznih limuzina i o uskrsnuću marke Panhard.