U planu koji bi Ford ove nedelje trebalo da predstavi u
Kongresu SAD navodi se da će ukinuti sve bonuse menadžmentu u 2009. godini, kao
i da sledeće godine neće plaćati nagrade zaposlenima u Severnoj Americi za
dobar rad.
Mulali je rekao da će Ford naglasiti zajedničke napore za smanjivanje troškova
sa sindikatom Ujedinjenih radnika autoindustrije, i da će ove nedelje u
Kongresu izneti mnogo više detalja nego prošlog meseca.
Ford najavljuje da će u Kongresu najaviti ubrzanje planova za proizvodnju
električnih automobila.
Mulali je rekao da će Ford tražiti devet milijardi dolara, ali da mu ta
pozajmiča možda neće trebati jer ima dovoljno sredstava da izgura 2009. godinu.
Američki proizvođači automobila Dženeral Motors (GM), Ford i Krajzler (Chrysler),
u ponovnom pokušaju da dobiju 25 milijardi dolara državne pomoći, izložiće
Kongresu SAD planove restrukturiranja svojih obolelih kompanija uz garanciju da
će im tražene pare pomoći da prežive i napreduju.
Direktori iz tri koncerna nisu uspeli prošlog meseca da uvere sumnjičavi
Kongres da su vredni pozajmice od 25 milijardi dolara.
Kad vidim ovako ruzna kola, ni ja im ne bih dao pozajmicu. Pa ko ce ovo da kupuje? Jos kad pomislim koliko je Ford nepouzdan automobil i da mu je cena abnormalno visoka, posebno u Srbiji, sva je prilka da ce staviti katanac na fabriku ako ne pojacaju kvalitet i dodju sa cenom 15% ispod korejanaca pa cak i kineza.
Naravno da dolazi vreme ISTINE. Jeftiniji i kvalitetniji opstaju. Ostali treba da bankrotiraju. To je zdrava tržišna utakmica. Od toga budući kupci treba da vide korist. Ko je nesposoban da se prilagodi TRŽIŠTU neka propadne. Prazninu će popuniti bolji i sposobniji!
Stvarno, ni meni nije jasno tko bi ovo kupio!? I onda se pitaju zašto je pala prodaja, smješno. Doduše kvaliteta europskog Forda je puno veće od američkog ali to im ništa ne znači kad preko bare prodaju(PRODAVALI) 10 puta više automobila
O cemu pricas ti Toyota?
Ko je nepouzdan automobil? Od kada sam dosao u Ameriku pre skoro 10 godina vozim vecinom Fordove. U proslosti sam imao 2 Forda i sad trenutno imam 4. Prva dva su bila stara kad sam ih kupio i imao sam sitnih problema, a ova poslednja 4 sam sve kupio nove i nikada problema nisam imao sa njima.
Cena visoka? Jedan od mojih Fordova je Fusion (US), ali prve generacije (2008 godiste), ne druge generacije kao sa slike. 2.3L sa 160 hp, od opreme standardno dosta toga, mogao bi dugacku listu napraviti. Platio sam ga samo $15,500, sto je u to vreme bilo ispod 10,000 evra. Ako su ijedni automobili precenjeni (i veoma skupi u poredjenju sa konkurencijom) onda su to Toyote.
Po najnovijim Consumer Reports izvestajima Fordov kvalitet je u samom rangu sa Toyotom i Hondom.
Ne zelim stvarno nikoga da uvredim ovde, ali 90% vas ovde ste iz Srbije i nikada ni videli uzivo neki Americki Ford niste (a da ne govorim vozili ili posedovali), ali solite pamet ovde kako su loseg kvaliteta. Moje licno iskustvo sa Americkim Fordovima je fenomenalno i nikad nebi presao voziti neku drugu marku.
SVI smo ovde iz Srbije, pa i ti bez obzira sto si sad Amerikanac. A jedini koji soli pamet si ti . Ja jesam vozio americke automobile (Buick LaCross je medju poslednjima) i mogu samo najgore o njima da kazem.
Uostalom ovo je Americki sajt i ima sve o cemu si ti pricao, samo iz druge perspektive.
http://www.thetruthaboutcars.com/category/editorials/ford-death-watch/
Ako si vozio tog Buick-a mogao si barem da upamtis kako mu je pravo ime.
Ovde nije prica o Americkim vozilima generalno vec o Fordu, a sumnjam da iko od vas ovde zna vise o Americkim Fordovima, bilo u sadasnjim ili proslim. I kao sto rekoh, imao sam 6 Fordova u zadnjih 10 godina. Price da se Fordovi mnogo kvare mogu pricati samo oni koji ih nikada nisu posedovali. Ali posle Escort-a, Taurus-a, dva Mustang-a, F-150 i Fusion-a ja mogu samo najbolje da kazem o njima.