Radojević je ponovio da "Zastava", zasad, nema takvih naznaka, ali je dodao da se "nikada ne zna".
"Ukoliko se to dogodi, sigurno je da će uslediti razgovori tokom kojih ćemo im mi ponuditi alternativna rešenja", rekao je Radojević, ističući da "Zastava" nije zatečena posledicama koje globalna ekonomska kriza izaziva u svetskoj automobilskoj industriji, jer se dugi niz godina "bori za opstanak".
Italijanska agencija ANSA prenela je sinoć da će, zbog svetske ekonomske krize, gotovo 50.000 zaposlenih u "Fijatu" od ponedeljka otići na jednomesečni prinudni odmor.
Prvi čovek "Fijata" Serđo Markjone izjavio je, tim povodom, da "nije video krizu takvih razmera" i da će 2009. godina biti najgora u njegovom životu.
Radojević nije želeo da otkriva o kavim je alternativnim rešenjima reč, ali je rekao da "Zastava" ima proizvodnju automobile "zastava 10" (punto) i da postojeći ugovor podrazumeva da bi njegova proizvodnja mogla biti nastavljena.
Ugovor između Vlade Srbije i "Fijata" predviđa da se iz Zastave izmesti oprema za proizvodnju "zastave 101", "juga" i "floride", ali ne i robotizovana linija za montažu "zastave10" (punta) koja je instalirana početkom prošle godine.
Radojević je napomenuo da bi za svaku izmenu postojećih projekata saglasnost morale da daju obe ugovorne strane - Vlada Srbije i "Fijat".
Autor : Tanjug.co.yu