BMW je još ranije, zbog prevelike sličnosti kineskog vozila Shuanghuan CEO sa prethodnom generacijom modela BMW X5, podneo tužbu sudu u Minhenu kako bi sprečio njegovu prodaju u Nemačkoj - i dobio. Isto je uradio i u Italiji, ali italijanski sud nije presudio u korist BMW-a.
Naravno, u italijanskom uvozniku ovog kineskog terenca, firmi Martin Motors (do sada su prodali oko 200 primeraka), ne kriju zadovoljstvo ovog odlukom tamošnjeg suda, pa je njihov predstavnik, između ostalog, izjavio kako su "uvereni da CEO nije klon X5-ice" i da su "srećni što je njihov stav potkrepljen i sudskom odlukom".
Ko je u pravu? Najbolji odgovor su slike samog CEO-a...
Kako bilo, CEO (čiju je prodaju nedavno kod nas počeo beogradski Progres) pokreće benzinski 2,4 litarski motor sa 92kW/125KS pri 5250 o/min. i 190 Nm obrtnog momenta. Snaga se na sva četiri točka prenosi preko manuelnog 5-stepenog menjača ili opcione automatske transmisije, dok maksimalna brzina jedva dostiže 150 km/h. Dužina mu iznosi 4710, širina 1871, visina 1820, a međuosovinsko rastojanje 2850 mm.
Zadnji deo je preslikan od prethodnog X5.
Sto se mene tice trebaju da dozvole prodaju jer ako neko hoce da kupi bledu kopiju - neka je kupi.