home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ministarka finansija Diana Dragutinović najavila je da će se na automobile sa više od 2.000 kubika plaćati dodatni porez.

Ona je na konferenciji za novinare posle sednice vlade precizirala da će automobili u kategoriji od 2.000 do 2.500 kubika biti oporezovani sa 37.000 dinara, uz napomenu da su vlasnici takvih vozila do sada plaćali porez koji je bio tri puta manji.

Dragutinovićeva je navela da će za automobile od 2.500 do 3.000 kubika biti plaćana naknada od 75.000 dinara, a za vozila preko 3.000 kubika - luksuzne džipove i slične automobile, 150.000 dinara.

Ministarka je dodala da automobili sa manje od od 2.000 kubika nisu obuhvaćeni ovim izmenama, koje su inače u skladu sa Zakonom o porezu na upotrebu, držanje i nošenje dobara.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Audi 



čitanja : 8086



Komentari

tako je.

Autor ako 17 Apr 2009, 13:31

A sta cemo za dzipove do 2000cc? :)

Autor Pera 17 Apr 2009, 13:57

sta je sad?Dosla mecka i pred vasa vrata.Da ste kupili jeftinog crnogorca kao ja,sada bi ste se uklopili i sa 1000e.

Autor sale cg 17 Apr 2009, 15:20

šta reći, najgora smo država pa gde to ima sem kod nas

Autor :(( 17 Apr 2009, 15:42

A sta ja da radim sa dvsdeset godina starim kolima sa 2.100 kubika???

Autor Zarko 17 Apr 2009, 17:26

OTPAD ZARKO

Autor MILJENKO 17 Apr 2009, 18:24

Malo je ipak čudno... Trebalo je uzeti u obzir i starost i kategoriju vozila.

Niko ne može reći da nije luksuz imati novi Audi Q5 ili A6 2.0TDI 170KS (oko 45000-50000e), a sa druge strane neko ima opel vektru s druge polovine 90-tih sa 2200ccm motorom (oko 4500e). Jasno je ko dan šta je tu luksuz a šta nije!!!

Jednostavno su lenji (a možda i nesposobni) da naprave dobar i pravedan zakon! Sramota.

Autor Miki 17 Apr 2009, 18:45

Jako los zakon, za nasu vladu suvise bi bilo komplikovano stvoriti dobar i pravedan zakon. Moj komsija ima 20 godina starog dizela od 2400 ccm, a njegov komsija ima Mecku E220CDI ~3 godine staru i znaci jednako su bogati?

Autor Marko 17 Apr 2009, 18:58

Slazem se sa Markom i Mikijem, bre ova nasa vlast nista dobro da uradi , nek se nose u PM. 1.9 dci/tdi su resenje pa sad koliko para toliko muzike!!!!

Autor Aleksandar BG 17 Apr 2009, 21:08

Ovo je stvarno neverovatno. Kao sto su ljudi ovde vec pisali, nije merilo kubikaza za luksuz. Pa ima auta s velikom kubikazom koja vrede isto koliko i taj novi porez koji ce morati da plate. Ovo sto se radi kod nas to ne postoji nigde. Bezobrazluk, bolje receno bahatost nase drzave. Narod mora da plati nesposobnost i rasipnistvo nasih politicara. Sad kad smo pukli, bankrotirali, sad bi da stede!

Autor Vlado 17 Apr 2009, 21:52

Da li je moguce da i ovo prodje!!! Treba da izadjemo svi na ulice, da blokiramo grad kao sto svi to rade kad god zarteba pa da vidimo! Slazem se, treba da se plati-onaj ko ima neka plati, ali u isti kos svrstati 25 godina star auto i nov auto... e, to nema nigde! NA ULICE

Autor MB 17 Apr 2009, 22:26

koji su dzipovi luksuzni? svi ili i tu ima neke podele

Autor dragan 17 Apr 2009, 22:36

Interesuje me da li i Lada Niva spada u luksuzne dzipove

Autor SAŠA 17 Apr 2009, 23:26

Vracamo se `90-te. Ponovo nas upucuju na to da regularne stvari pravimo neregularnim.

Autor Dragan 18 Apr 2009, 00:04

Vec vidim oglas "prodajem dzip grand cherokee, 1.1 TD, regularan 100%"

Autor Miki 18 Apr 2009, 00:11

Opa,pa to se neko buni.Smejali ste se nama sa CG tablicama.I treba da platite,da vas oderu.Hteli ste mocne masine za male pare.E pa moji prijatelji,SRBIJA i Dinkic trba od neceg da zive.

Autor Ivan 18 Apr 2009, 00:12

A kako se oporezuju vladini audi, mercedesi i tsl.?

Autor Zoran V. 18 Apr 2009, 00:13

Sada kada se sagleda,kopali ste jamu nama sa CG tablicama a sami ste u nju upali.Platicu preregistraciu i inata,Dinkicu ruka ti se pozlatila.

Autor velja 18 Apr 2009, 00:16

Nesto su nam se ucutali ove srpske patriote.Kada se preracunam,platio sam Corsu 96god sa plinom 2200e u CG,+ preregistracija,neka bude i 1000e,to je 3200e.Pa kada vam je prodam za 3500e.Opet sam dobar 300e,he,he.

Autor vlada svercer,ha ha. 18 Apr 2009, 00:22

Svi vi sto imate auta stara po 20 god i prako 2000 kubika sve to na reciklazu.KUPITE od Dinkica novi Punto.Nemojte vise da trujete ovu jadnu Srbiju.

Autor SaleCG 18 Apr 2009, 00:26

Ja mislim da ovaj zakon o kubikazi nije realan.Trebalo je evro po kubiku.

Autor ivan 18 Apr 2009, 00:30

Nisu normalni. I onda meni neko kaze vrati se u Srbiju. Ja za novog Mustanga 4.6L V8 godisnje platim $70 (~53 evra) za registraciju.

Autor F-150 18 Apr 2009, 20:18

F-150 da li postoji neka vest gde si se ti javio, a da nisi pomenuo svog Mustanga? Mislis da si faca? Pa velik broj ljudi koji prate ovaj blog vozi bolja, skuplja i ekskluzivnija kola nego što ti imaš. Ja lično posedujem auto koji košta kao tri tvoja Mustanga pa se ne hvalim u svakoj drugoj recenici.

Autor Nidza 19 Apr 2009, 00:24

F-150,stvarno bre covece kako ne primecujes da si dosadan i jadan sa tim hvalisanjem kako imas Mustanga i Forda i jos kojesta.Po tome koliko se hvalis time reklo bi se da imas i erektilnu disfunkciju.

Autor Todor 19 Apr 2009, 08:20

sta ste se uhvatili za f-150,pustite coveka.Nego gledajte kako da platite porez na kubikazu.

Autor velibor 19 Apr 2009, 09:40

porez je zaista usmeren na luksuzna vozila (mercovi 3k+ ccm), sada ko ima nesto staro sa ogromnim motorom - sacekajte malo i mozete ga deklarisati kao oldtajmera :) drago mi je da ce malo da oderu ove sto se kurce po gradovima srbije...sta je sada,... nemate za porez

Autor žile 19 Apr 2009, 12:24

f-150 ti si kralj pokazes budalama koliko su glupi i sta sve placaju a niko drugi to na belom svetu ne placaa i oni se jos bune hahahaha! ja mislim da teba i ove auta ispod 2000ccm oplesti po dzepu bar 4x skuplje nego sto je sada. mene samo interesuje ko ce to da plati u srbiji u kojoj je nezaposlenost 50%??? naj pravednije bi bilo registracija pola plate ili penzije, pa ko ima nek plati ja bi sutra pristao a vi???

Autor nezaposleni+zena+dvoje male dece 19 Apr 2009, 14:06

Ne razumem zasto Nezaposleni mislis da su ljud glupi? Ja vozim luksuzna kola jer mogu to sebi da priustim. Da ne mogu, ne bih ih vozio. Toliko prosto. Sto se tice starih automobila (15+ godina) koja imaju vise od 2500 kubika, to se u vecem broju zemalja dodtano oporezuje po principu zastite covekove okoline, jer se time teraju ljudi da kupe novije ekoloski prihvatljivije vozilo. U nasem slucaju, ko vozi matoro vozilo od 3000 kubika a ne moze da plati registraciju, neka ga proda i kupi nesto sto moze da placa. Toliko prosto.
Covek treba da zivi onoliko dobro koliko moze, a ne koliko bi zeleo.

Autor Nidza 19 Apr 2009, 14:57

Uopste se nisam hvalio sta vozim vec sam hteo da kazem koliko je registracija jeftina u Americi za vozilo sa tolikim motorom. Dok bi me u Srbiji registracija za njega bila ~$2,100 godisnje, u Americi je $70 godisnje.

Autor F-150 19 Apr 2009, 16:09

Jebem vam majku svima u vladi... Pa vi ste gori nego Milosevic i Pablo Escobar zajedno,pa se cudite sto omladina bezi iz Srbije, za par godina ostace samo starci izmedju 50 i 80 godina a omladinu mozete da gledate samo golu po inostranstvu

Autor Nale 19 Apr 2009, 16:15

vest je glupost i nema polemike oko toga, ali neverovatno kakva ekipa ovde ostavlja postove i posećuje ovaj sajt.

Autor ftoje 19 Apr 2009, 19:54

mi nemozemo da zivimo normalno ,navikli smo da nas karaju a oni su to provalili pa nam i usi zavrcu,cuti i trpi.DOKLE BRE.

Autor dragan 20 Apr 2009, 10:37

mislim da nije u redu naplata po kubikaži, ovo se vuče već 10-ak godina kako su uveli taksu na upotrebu motornih vozila vezali je za kubikažu i uošte je nefunkcionalno (punto 1.9 TD ili Clio 1.9tdci). Prava mera su KiloWati ili KS. A inače podržavam povećanje takse na ekološki standard, najniža tarifa na EU4 (5) , a sve veća na EU 3, EU 2 i non EU.

Autor ArsCD 20 Apr 2009, 12:42

ovo moze da prodje i procice samo u zemlji srbiji, jer mi smo kao narod najveci olos na zemaljskoj kugli, jer dozvoljavamo da nas godinama j..u u zdrav mozak koje kakvi politicari, izmislili svetsku ekonomsku krizu, pa sutra ce da nam traze da prodajemo i sopstvenu decu pa kriza je, a mi glupi, neobrazovani, losi po naravi, neotesani itd, narod ce i na to da pristane.

Autor godza 21 Apr 2009, 22:29

Ako se moj auto koji ima 23 godine i vredi 2000 evra moze smatrati luksuznim ja cu prvi da platim i dupli porez. Dinkicu govedo jedno!

Autor Marko 22 Apr 2009, 11:13

Tako je, to je prava demokartija. Izabrali smo debile, oni odmah oporezuju automobile, piju viski u skupštinskom kafiću i smeju se jadnicima koji će doživotno da voze fiću. Od kako ova zemlja postoji zakoni su sve gori i gori. Sreća naša ne pomenuše i luksuzne kamione pa čak ni avione. Sa malo volje i alata tipa "klipa klapa" svaka limuzina očas prelazi u "pikapa".

Autor Boban DIY 23 Apr 2009, 15:10

Svi komentari su sa predpostavkom da porez mora da se plati. Gde idu te pare? Drzava se ponasa kao Robin Hud, oduzima od bogatih a daje siromasnima? Da li su svi siromasni bas siromasni? Zasto predstavnici vlade ne voze nesto ispod 2000 kubika? Sve su to pitanja na koja treba da ogovorimo pa da damo zakljucak da li treba da se placa porez na automobile. Sta drzava pruza nama kada naplati porez? Nista. Za te pare trebalo bi da nam omoguce puteve gde bi mogli da vozimo automobile sa 3000 i vise kubika, tj da su dobri i da su odvojeni od onih koji imaju manje kubikaze, koji voze 40km/h i predstavljaju opasnost. Termin luksuz je zaostavstina iz komunistickih vremena, koji je daleko iza nas. Sta je tu luksuz sto neko hoce da ima jak, izdrzljiv motor, obicno dobru i bezbednu opremu, sigurnose sisteme, komfor i prijatan put. Pri kupovini ovakvih automobila porez i carina je normalo veca sto je auto skuplji , potrosnja ovakvih automobila je daleko veca pa je zarada na akcizama za gorivo takodje veca, serviseri i trgovci automobila imaju vecu zaradu , a oni opet placaju porez drzavi itd. tako da drzava vrlo lepo zaradjuje od ovakvih automobila i bez dodatnog poreza, cak bi i ove postojece trebalo da smanje da bi stimulisali kupovinu vozila. Drzava bi trebala da se fokusira kako se pare zaradjuju pa da za to traza poreze, a ne kako se trose. Ima tu jos mnogo da se kaze, ali zaustavicu se na ovome. Pozdrav svima.

Autor Ptica trkacica 24 Apr 2009, 06:41

ZUTI,g17,sps... uspeli ste da budete najgora vlada u istoriji Srbije, mars sad,porez na mobilne,na gorivo,automobile, zaboravili su na vazduh,al ima vremena uvesce i to. nema veze sto nisu dali vize,akcije to stoka zaboravlja nego daj da otmu crno ispod nokta,na izbore svi i da ih kazne konacno

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 15:47

I u pravu su ovi momci gore sto pisu,nije luksuz novi a6 2.0tdi od 50 000evra,a jeste neki star 10 god sto vredi par hiljada

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 15:56

Lep komentar Ptice trkacice,sve si lepo objasnio kako stoje stvari,samo nazalost mi koji to razumemo i koji mislimo tako smo u manjini. Demokratija je kad dva imbecila nadglasaju jednog genija...

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 16:09

Ma sve je ovo Seselj zamesio :)))

Autor branka 24 Apr 2009, 16:26

Da sad je Seselj na vlasti ako niste znali,stvarno sram ga bilo : )

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 18:06

Jadna Branka,nema televizor i ne zna da cita novine : )

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 18:07

Al sreca pa imamo dobre na vlasti pa ce da ukinu ovo dranje koze ( ovo je samo za Branku odgovor,za pametne nije... : )

Autor ALEKSANDAR 24 Apr 2009, 18:11

E moj prijatelju, mi u Zrenjaninu placamo vazdusarinu jos od Slobe,a mozda i ranije!

Autor Srdjan 24 Apr 2009, 22:04

Slazem se sa Pticom i Alaksandrom,ako bude neki protest ja sam za,svakako! Imam ne registrovanog BMW M3 u garazi, i boli registracija po starom a kamoli po novom!Protest!

Autor Srdjan 24 Apr 2009, 22:17

Ministaka finansija sigurno ne zna sta je kubikaza. Ili nije informisana. Posle ovog zakona, predlozice i porez na broj cipela ili patika. Mi Srbi sve radimo samo svoj posao neradimo kako treba. To je ipak trebalo da predlozi neko ko se malo bolje razume npr: ministar saobracaja

Autor Novak 25 Apr 2009, 17:00

Kada zena pocne oko automobila da se petlja obavezno, losa radnja se odigra! :) Samo hoce pare, kao po obicaju, da mogu namiriti svoje hirove. Sve su to licimuri i demoni!!!! Hahahahaha

Autor Milan 27 Apr 2009, 11:20

Vlade su padale i za manje.

PALITE BULDOZER dok i njega nisu oporezovali

A da lepo Velja vrati pare, sta ce nama putevi

Autor BMW 525tds 27 Apr 2009, 17:37

a da bmw je iz 94 luksuz je odavno izbledeo kao i njegova boja

Autor BMW 525tds 27 Apr 2009, 17:40

Ne razumem to podsmevanje u vezi cg automobila. Nikad nisam imao nista protiv automobila na cg tablama. Ljudi se snalaze kako znaju i umeju. Sta znaci to >>tako vam i treba

Autor Ivan 30 Apr 2009, 08:58

Eh napisao sam citavu novelu a uspeo sam poslati samo dve recenice. Nemam snage pisati sve ponovo. Ukratko, vlada nije Robin Hood vec pijani Superhik koji otima od siromasnih i deli bogatima.
Ivan

Autor Ivan 30 Apr 2009, 09:02

Oni nisu zdravi pa moj auto ima 3600 kubika a 89 to je godiste em trosi em skupa reg a mator i sta jos 150 ! nema sanse ima da ga vozim ne registrovanog i ne stajem nikome !lako je njima sa platama preko 100 hiljada,a ja sa 24 hil platom sata takvi ko ja da rade!!!!

Autor danijel 01 Maj 2009, 22:16

Upravu je Danijel,tako trebamo svi...

Autor ALEKSANDAR 04 Maj 2009, 17:47

vozicemo neregistrovane i ici po sudovima,imace toliko posla da ce slucaj zastariti,a i ako treba idemo u zatvor ali mislim da je i tamo sve popunjeno

Autor Drca 07 Maj 2009, 17:22

Sramota! Pošten narod nema hleba da jede, a oni ministri sede u svojim foteljama, primaju visoke plate, jedu ručkove na račun države, sve su pokrali samo za sebe i još da im plaćamo najveće poreze. Protest !!!

Autor pcigrice.blog.co.yu 10 Maj 2009, 01:55

Nemojte molim vas da plašite pobunama naše dične poliričare. Godinama vam pričaju šta će svs dobro da učine za vas i vi verujete, pa mislite oni su se uplašili vaših pretnji.Sve ostaje isto,Srbija propada,a političari će preživeti.

Autor Mr milan 17 Maj 2009, 00:01

ja mislim kad bi oporezovali samon njihove sluzbene automobile Srbija bih momentalno izasla iz krize!!!!

Autor ivan525tds 21 Maj 2009, 09:37

U Novom Sadu je jeftinije da se vozite taksijem nego da vozite sopstveni auto. A za specijalne prilike iznajmite auto od Rent a car-a.
Kad se sabere registracija, porez, osnovno održavanje, amortizacija i gorivo.
Verujte, bolje je da vas vozi taksista, a na letovanje da idete avionom.
Našu državu vode neuki ljudi i zakoni su nakaradni samim tim.
Što se auta od preko 3000 kubika i starih preko 20 godina tiče, možda bi obratili pažnju kad bi se skupilo jedno 20 komada, odvezli ih na sred Terazija u Beograd i onda ih zapalili. I to što veci Mercedesi to bolje. Od jedno 2 tone, bar.
Ne zaboravite da se u Engleskoj na primer plaća da vam recikliraju stari auto.
To je sledeći zakon.
Nećeš da platiš porez.
Platićeš reciklažu.
Naravno što veći auto veća cena reciklaže.
Ah da. Ja nemam auto, ja vozim bicikl.
Kako znam da računam, necu ga ni kupiti.
NE pod ovim uslovima.
Apsolutno sve je nerazumno skupo.

Autor Saša 02 Okt 2009, 01:10

draga ministarko, evo doteracu svoj audi i ostaviti vam gde god odgovara vama i ovoj prokletoj drzavi.
popunite koju ruou u budzetu ili dajte deparac vasoj deci koja se skoluju po inostranim top fakultetima.

Autor Svetolik 31 Jan 2010, 22:02