
Pojedinci u Srbiji otkrili su način da veoma brzo i lako dođu do jeftinog, a dobrog automobila. Reč je o kupovini polovnih automobila u Engleskoj, gde su cene mnogo niže nego u Srbiji.
Naime, pošto je i tu zemlju pogodila ekonomska kriza, pale su cene polovnih automobila jer je tržište, zbog volana koji je sa desne strane, suženo. Tu uskaču državljani Srbije na radu u Engleskoj i takve automobile dovoze u Srbiju.
Svoju uslugu naplaćuju 800 do 1.000 evra, a vlasnik „engleza“, čak i sa
troškovima carine, PDV-a i prebacivanja volana sa desne na levu stranu, prođe
po nekoliko hiljada evra jeftinije nego da je isti automobil kupio u Srbiji.
Darko Marinković iz Beograda počeo je tim poslom da se bavi pre šest meseci.
- U početku sam dovozio automobile samo rođacima i bliskim prijateljima, a sad
su mnogi čuli za to, pa imam mnogo više narudžbina nego što mogu da odradim.
Dovozim jedan do dva automobila nedeljno, a do Srbije treba mi 24 sata vožnje.
Svoju uslugu naplaćujem oko 900 evra - kaže Marinković, dodajući da se najviše
kupuju „pežo“, „pasat“, „bora“ i „opel“, koji se tamo zove „voksol“.
Takva kupovina je, prema njegovim rečima, sigurnija od kupovine istog
automobila u Srbiji jer u Engleskoj svi automobili imaju knjižice u kojima su
podaci o servisima, a na oglasima su sve informacije 100 odsto tačne. Inače, u
Srbiju je dozvoljen uvoz automobila sa volanom sa desne strane, naravno,
ukoliko imaju motor „evro 3“.
Kako sistem funkcioniše? Potencijalni kupac nađe na nekom od engleskih
internet sajtova oglase sa polovnim automobilima, odabere neki i javi
Marinkoviću detalje. Marinković prvo nazove telefonom prodavca, onda ode kod
njega, kupi automobil i doveze ga na kućna vrata kupca. Novi vlasnik mu po
predaji vozila plati 800 evra i iznos za carinu i PDV. Još mu preostaje da ode
kod mehaničara da prebaci volan na desnu stranu, što ga košta 1.000 do 1.500
evra.
- Poslednji automobil koji sam dovezao bio je „pežo 407“, iz 2002. godine.
Koštao je 2.400 evra, bio je u odličnom stanju i imao ful opremu. Kupca iz
Kragujevca je sa svim troškovima izašao 8.000 evra, a kod nas bi ga platio
10.500 evra ili više - kaže naš sagovornik.
Eto posla za lopove.
Svaki uvezeni englez kad udje u zemlju i vlasnik pozeli da mu volan bude sa normalne strane, a posto se jelte ne isplati kupovati sve novo, krade se isti takav domaci i prepakuje se u engleza.
P.S.
Pogledajte samo koliko je Renault Laguni ukradeno u zadnje vreme i koliko uvezeno iz Engleske.
A sta cemo sa onim koji ne prebacuju volan na levu stranu? Vidjam ih na svakom cosku, cak i taksije. Koliko je to uopste bezbedno? I ne mislim na gradsku voznju ili autoput vec sta ce biti kad treba da izadju u preticanje ili nesto slicno.
Nasi srbi bi zbog 20% razlike u ceni vozili i da je volan u gepeku!
Ne moze da se prodaje Tato Nano u Evropi dok ne zadovolji sig. zahteve, ABS, Airbagove i dr., ali zato brate moze desni volan kad oces u Srbiju. Uzas!
Volan sa desne strane?Da,ali u Engleskoj!
Ovo je jako opasno za sve učesnike u saobraćaju i ovo treba HITNO ZABRANITI!!!
Dok se ovi naši "mudraci"ne "opsete"ovakvi automobili će se namnožiti kao "crnogorci"iliti Romi ispod Gazele i eto problema(a sami ga stvaramo)!
Kod nas je sve dozvoljeno što državi donosi novac... samo je pitanje vremena kada će ministarstvo finansija početi samo da diluje drogu, tu je ipak lova najveća a i manje je komplikovano od prodaje belog roblja... Prodavali bi i oružije, al je zastarelo... Novčana kazna za ubistvo, to je samo pitanje dana - ili je možda već i uvedeno, ne pratim više pažljivo...
Ja bi im predložio i uvođenje putarine na trotoarima, što bre da pešaci raubuju trotoare besplatno? A i da se zaposli još 10-20.000 inkasanata, da naplaćuju putarinu, da se otvore nova radna mesta... Ko ne može da plati da hoda, nek uzme kredit... pa da rade i banke... da se još više ljudi zaposli i da se dalje razvija finansijski sektor... Ko je kreditno prezadužen nek sedi kući...
Englez pa? oces zastavu da vozis? zabranice za godinu ...
nismo nikada imali dozvojen uvoz stalno je sve namesteno da neko dekra kes izmuze ono sto narod "nema"....
kod engleskih automobila je problem sto u ima svi sarafi colovani(njihove dimezije).pa kod nas treba nci majstora koji taj alat ima.mada ima takvih servisa ali su tu popravke astronaucke cene!!!!
Ljudi upomoc, sta da radim imam interesantnu i privlacnu ponudu. WV Pasat 1.8t, benzinac 2001.god. cena mi odgovara, ali je Volan sa desne strane (Englez). Koliko je to po zakonu, ta prepravka volana i koliko je to bezbedno kada se prepravi?
darko bravo pomazes nasim ljudima pusti nase zloce i seka perse kojima sve smeta sto vodi ka laksem boljem i lepsem!nego javi se ti meni na grcki broj posto zivim u grckoj ili na e mail glasi slovenacsasa@hotmail.com treba land rover dzip sa 2 vrata svetlo bez boje prijatel ga je kupi za 3700 evra o dosao njim ovde na santorini gde zivim godinama!inace u grckoj su automobili skupi!javi mi se zelim da mi dovezes jedan land rover!tel (0030)6946969549.
Nikako ne mogu da skapiram iz gore navedenog primera da je Pezo tamo kostao 2400 e,i kada se doda sve'carina,pdv,usluge prevoza i prebacivanja,kako se dodje do cifre od 8000.Zar ne bi trebalo da bude manje,voleo bih da mi neko objasni ako zna koji su ti jos neki dodatni troskovi sem ovih koje sam naveo,hvala.
autokomerc u nisu prepravlja pasata sa garancijom i prica o atestu je glupa kao i za gas koji ne atestiraju samo slikaju i maznu 50 evrica.Normalno da cu pre voziti engleza i biti sigurnuji u saobracaju od bilo koje zastave ili lade i ostalih krseva na kojima sve besprekorno funkcionise a i air begove imaju i ostlu opremu.
Dakle, uvozim/dovozim automobile iz Engleske po zelji narucioca.
Vise info:
064/246-58-37
eng.auto@hotmail.com
vi svi koji tako pricate za engleze ne znate da vozite nista osim bicikla,zato nemojte mnogo da pricate jer niste kompetentni za to! Bolje resite se zastavinih krseva i dodjite kod mene da uzmete pravi automobil....