
Nemačka vlada objavila je statistički izveštaj u kome se kaže da je Opel u maju 2009. sa 39.256 registracija četiri meseca za redom na drugoj poziciji najprodavanijih brendova u Nemačkoj, dok je u maju 2008. zabeležena brojka od 24.987 registracija.
Opel je time još jednom dokazao da je među vodećima na
važnom tržištu kao što je nemačko. Ove godine potpisano je 189.425 prodajnih
ugovora što je rast od čak 43,7% u poređenju sa 131.849 potpisanih ugovora iz
istog perioda prošle godine.
Dalje, u pet meseci 2009. broj novoregistrovanih Opelovih vozila je
149.805, što je povećanje za 25.782 vozila u odnosu na isti period prošle
godine kada je registrovano 124.023 novih Opela. To predstavlja značajan rast
od 21%.
“Upravo objavljeni pozitivni i rastući statistički rezultati su nam jasan znak
poverenja kupaca koji su sve skloniji Opelu na čemu im se posebno
zahvaljujemo”, rekao je Carl-Peter Forster, predsednik GM Europe. “I u ovim
ekonomski izazovnim vremenima tradicionalni Opelovi modeli su jak argument za
kupca”.
Novi Opelov adut, evropski automobil 2009. godine, Insignia je
nezaustavljiva. U Evropi je ukupno primljeno više od 120.000 narudžbina,
a Insignia je u svom segmentu i u maju najprodavanija na kontinentu.
Izvor : Autosport.hr