home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kina, zemlja poznata po automobilima ne baš velikog kvaliteta i sigurnosti, kao i po preteranoj "sličnosti" dizajna, zabranila je uvoz pojedinih automobila francuskog Renaulta.

Kineska agencija za nadzor kvaliteta je naime zabranila uvoz pojedinih Renaultovih modela zbog "ozbiljnih sigurnosnih i propusta u kvalitetu". Tačnije, radi se o modelima Laguna, Scenic, Megane i Megane Coupe-Cabriolet, s tim što izveštaj ne uključuje konkretne navode o kojim se to tačno problemima i propustima radi.

Kada jedna Kina zabrani uvoz automobila koji su na EuroNCAP testu bezbednosti osvojili svih pet zvezdica i koji su proizvedeni u zapadnoevropskim fabrikama, a sve opravda uopštenom konstrukcijom kako je "pronašla automobile koji ne udovoljavaju kineskim standardima i tehničkim propisima te predstavljaju ozbiljan sigurnosni rizik" bez dodatnog pojašnjenja, onda se postavlja pitanje da li je posredi nešto drugo.

Zvaničan odgovor Renaulta se još uvek čeka...  

Izvor : Autonet.hr



čitanja : 2869



Komentari

Bar Kina drži do kvaliteta. haha
pozdrav

Autor mandrak72 12 Jun 2009, 23:49

Previse su demokratski ;)

Autor dmc 12 Jun 2009, 23:52

Danas
11. jun 2009. 14:21:59

| Dragan Ćirić
[Preporuči za brisanje]
[Preporuči komentar]

1
[Broj komentara]

Da dodam ovoj sjajnoj vesti iz Kine moje iskustvo. Znam da nisam jedini u Srbiji ... "dobar" glas o Renault-u dospeo je i u najmnogoljudniju zemlju sveta ...

Čuvajte se Renault-a i u Srbiji !

Vozim Renault od 1994. godine....

Prvi Renault 5 1,2
Drugi Clio "Be bop" 1,2
Treći Clio "Fidji" 1,2
Četvrti Clio 3 1,2
Peti Clio 3 1,2

Prvi problem sam imao sa Clio "Fidji" u koji je ulazila je voda na prednja leva-vozačeva
vrata. Voda je ulazila i u gepek automobila pokvasivši kompletnu unutrašnjost sve
do nogu prednjih putnika ...
Problem je rešen dihtovanjem živom gumom brave na zadnjim vratima ...
Tragično ...

Sledeći problem je nastupio, kada sam odlučio da kupim Clio 3 (18.01.2006.) koji je osvojio titulu
automobila godine 2006. u Evropi ...
Taj automobil je imao izbledelu i obijenu boju na zadnjim rubovima blatobrana...
To nisam uočio prilikom preuzimanja, jer sam smatrao da u auto salonu kupujem
nov automobil.
Osim toga:
- Trošio je oko 15 l/100 km u gradu
- "Vukao" je u levu stranu
- Habao spoljne ivice zadnjih pneumatika više od unutrašnjih

Reklamirao sam automobil, novac mi je vraćen, jer je postojala
sumnja da je to bio malo korišćen automobil koji mi je prodat kao nov, a potvrdu
toga su mi pokazivali otisci i na volanu sa unutrašnje strane ...
Nedostatak ne održavanja pravca u toku vožnje, pokušali su da otklone zamenom
zadnjeg mosta. Rezultat je bio još nepovoljniji, a pre toga su pokušali da me "smire"
poklonom dve nove gume ...?

Porodična privrženost Renault-u i poverenje ponovo su opredelili, da 07.03.2007. godine kupim isti model, sa istim nivoom opreme i istom bojom, smatrajući, da su
u međuvremenu otklonjeni nedostaci za jednu ipo godinu od početka proizvodnje ...

Na moju veliku žalost, i kod drugog automobila, sve je bilo isto, osim što ne mogu
tvrditi da li je malo korišćen ili nije ...
Dakle:
- Troši oko 15 l/100 km u gradu
- "Vuče" u levu stranu
- Nepravilno haba zadnje pneumatike više po spoljnim ivicama

Reklamaciju sam uputio posle 6-8 meseci od dana kupovine...
Lice zaduženo za post-ptodaju, je dolazilo u grad gde živim da izvrši test-vožnju na potrošnju u gradskim uslovima ...
Prisutni su bili lice iz AK Raketa, lice iz Techline Renault-Nissan Srbija, jedan dipl.
maš. ing. i ja kao vlasnik ...
Rezultat 12,33 l/100 km van saobraćajnog špica ...
O tome postoji sačinjen i potpisan Zapisnik ...

Posle toga, od 05. 05. do 10. 05. 2008. godine, moj automobil je bio na "ispitivanju" u Beogradu...
Nikakav odgovor nisam dobio, osim da je automobil ispravan, što ja nisam osporavao ...
Nisu se izjašnjavali o reklamaciji, da li je prihvataju ili odbijaju, sve do isteka garantnog roka ...
U međuvremenu, obratio sam se na sve moguće adrese tražeći pomoć ...
Na kraju, posebnoj službi u Ministarstvu trgovine Republike Srbije koja kontroliše rad
Republičke tržišne inspekcije ...
To je rezultiralo, da se iz Renault Hrvatska oglase i kako sam shvatio prihvate
reklamaciju, pri čemu je u svakom dopisu ili E-mail naglašavano da treba da se
odlučim koji model Renault želim da vozim i da Renault predlaže "komercijalnu zamenu" ...
Sve mi je to bilo sumnjivo, pa sam odgovarao, neka Renault o tome donese odluku.
Naravno, nisu imali nikakav predlog ...
Zahtevao sam od njih da mi razjasne šta znači "komercijalna zamena", da li to znači
ukoliko želim da vozim višu klasu, treba da izvršim doplatu ...
To su i potvrdili, na šta sam ja odgovorio, da novca za doplatu nemam i da mi čak po
svim parametrima (cena, održavanje, cena registracije...) viša klasa ne odgovara, već
neka mi Renault isporuči automobil u klasi koju vozim ...
Tada su "promenili" stav i zahtevaju od mene da se moj automobil pošalje na
veštačenje, jer je, navodno to procedura Renault-a ...

To sam odbio, jer ne želim više da me maltretiraju ...
Dovoljno je što su me dva puta doveli u zabludu, obmanuli i prevarili prodajući mi
automobil koji po važnim karakteristikam a ne odgovara deklaraciji proizvođača ...

Ovaj komentar sam postavio ovde, da bih upozorio potencijalne kupce Renault-ovog
modela Clio 3 1,2/16V/5V da pre nego što se odluče za kupovinu, pre svega izvrše
potrebne provere, pa čak i kompjutersku dijagnostiku na "neutralnom terenu", jer,
kod mog sadašnjeg automobila u jednom servisu su ustanovili da nema dobro sagorevanje na prvom, a u drugom servisu da nema dobro sagorevanje na trećem
cilindru (pored ostalog) ...
Kontaktirao sam nekoliko vlasnika Clio 3 i svi su imali iste primedbe, a najveća je
potrošnja u gradu (fabrička 7,6 l/100), a kada sam im skrenuo pažnju na stanje zadnjih pneumatika i zajedničku test-vožnju uverili su se i u druge dve fabričke grešeke na Clio 3 koji se proizvodi u Turskoj ...
O drugim Renault modelima se ne izjašnjavam, osim, da sam u mom gradu slučajno upoznao vlasnika Renault Megan, predzadnji model, koji više na duži put ne sme da krene bez rezervne bobine ...

Da napomenem i to, kada sam po drugi put uputio reklamaciju, dobio sam preteće pismo od advokatske kancelarije koju je angažovao Renault-Nissan Srbija, da
protiv mene mogu podneti prijavu sudu jer navodno reklamacijama želim pribaviti
protivpravnu imovinsku korist ...
Propratno pismo je potpisao lično direktor Renault-Nissan Srbija, Belin ...
Odgovorio sam da jedva čekam da to učine ...

U svakom mom pismu sam napominjao, da sumnjam u dobre namere Renaul
Hrvatska, Renaul Srbija i Renault Francuska ...
To se ispostavilo kao tačno, jer, dana (27.05.2009.), konačno su se razotkrili, jer ni
jednom rečenicom, nikada nisu naglasili da bez doplate mogu dobiti isti model sa
istim nivoom opreme, osim, ako se odlučujem za višu klasu ...

To znači, da Renault ne stoji iza svog proizvoda Clio 3 i samo kupuje vreme kako je
to činio više od dve godine, jer, kao što sumnjam u Renault, tako sumnjam i u potencijalne veštake koji će verovatno postupiti kao i Republički tržišni inspektor koji je u prvom našem susretu izjavio, ne citiram, da Renault mora da mi isporuči novo
vozilo, da bi me nakon toga pismeno obavestio, da "pravdu" mogu tražiti pred sudom ...

Iza svega napisanog stojim i zato se potpisujem punim imenom i prezimenom ...

Čačak, 27.05.2009.

Dragan Ćirić
32000 Čačak
Nemanjina 31
l.k. br. 270440
PU Čačak

Autor Dragan Ćirić 12 Jun 2009, 23:57

Šta su se zabrinuli kinezi za bezbednost, pa Renault im je idealno sredstvo za kontrolu broja stanovnika...

Autor zoki 13 Jun 2009, 01:54

@ dragan ćirić

Tebi nije trebalo ni šest Renaultovih automobila da shvatiš da su sranje?

... al bar lepo izgledaju...

Autor zoki 13 Jun 2009, 01:57

http://www.kobajagrande.com/photo/950_renault-kanta.html

Autor nn 13 Jun 2009, 12:32

@Dragan Ćirić
Bezi od Renoa, sto se tice kvaliteta mogu biti veoma losi. Kad se samo setim jedne situacije u prijateljevom Cliu 2 1.5 DCI, krenuo da preticem sleper na blagoj uzbrdici, kao ono, samo odjednom motor krenuo da se gusi (na 3000 rpm!), srecom nije bilo nikoga iza mene, pa sam se uspeo vratiti iza slepera... Umalo da nastradam, valjda nesto sa pumpom za gorivo nije bilo u redu, taj kvar je bas dosta kostao, auto je taman izasao iz garancije, presao oko 170.000 km...
Kod kupovine Renoa potrebno je imati malo srece, jer kvalitet nije isti kod svakog automobila.

Autor Marko 13 Jun 2009, 15:52

Gde ste bili pre pola godine, da mi kazete sve ovo!!!
Kupio sam Clio III, u kvalitet automobila ne ulazim, ali od prvog dana, oseca se neki smrad, kao kiseli kupus kada se pokvari, jer je na Suncu.
To ubija... Kazu da je do kvaliteta goriva...
A da ne pominjem razlicite cene u ovlascenim servisima Renaulta.
Delim misljenje sa Draganom.
Daj da osnujemo neku web stranicu, gde ce se ljudi upoznati sa problemima prilikom kupovina Renault automobila. Da ne prave svi greske kao nas dvojica. Da sam znao ovo sto si napisao kada sam kupovao auto, sutra malo bi otisao da kupim tog Clia.
Moram da dodam, dok im nisam dao pare, bili su super prema meni, garancija na koroziju, ako se pokvari... ma kazu novi cemo ti odmah dati.
Naravno, od kada sam ga platio, zvali su me samo jednom, da ga preuzmem i to sa zakasnjenjem od 7 dana. A kada sam ga preuzeo uz gomilu nepotrebnih stvari i mucenja (tipa, kada ga platis, moramo cekati 24h, da dodje potvrda iz BG da ti smemo dati auto), nakon toga me nisu vise ni zvali.
Sada treba da idem na prvi servis 15000km, ali se razlikuju cene po ovlascenim servisima. Ne znam sta da radim...
I da li ce doci, neki tamo saban i reci, a ne valja ti ovo, daj jos par hiljada da zamenimo...
Sa njima od kada sam uzeo auto, nisam na cisto.
Mislim da samo cekaju da istekne garancija pa da me otkace, jer kad god se zalim na nesto, oni odmah pocnu, ma ne tu nema greske, to je sve dobro, mozemo proveriti, ali auto mora biti u servisu dva dana...

Apel svim kupcima automobila!!!
BEZITE OD RENAULTA I NJEGOVIH PRODAJNIH I SERVISNIH CENTARA!!!

Autor Dejan 13 Jun 2009, 18:33

To sto vi "strucnjaci" pisete vazi za sve automobile nema marke niti modela automobila sa kojima neko nije imao problema a to se vidi i na super testovima gotovo uvek bude reklamacija i vanrednih odlazaka u servis ne treba uopsatvati i dramatizovati stvari vozimo porodicno Reno preko 30 godina i izuzetno smo zadovoljni.Pozdrav

Autor Briatore 13 Jun 2009, 23:54

Druze, jel' si ti uopste procitao sta su Dragan i Dejan napisali !? Ne radi se o njihovom izigravanju "strucnosti" vec ljudi iznose svoja iskustva-jade i hvala im na tome sto upozoravaju potencijalne kupce. A lepo je to sto ti vozis vozilo koje je verovatno staro 20+ godina i sto si samim tim verovatno navikao da visis po servisima, ali su se stvari od tada malo promenile. Ljudi su kupili NOVA kola koja ne funkcionisu kao da su nova.

Autor Boris 14 Jun 2009, 17:33

Bilo gde u "normalnom" svetu bi ih kupac (neki Dragan ili Dejan)tuzbom "odrao" od para, samo se u zemljama poput nase uvoznici ponasaju po principu "budi srecan sto smo ti dali auto (nema veze sto si dao tvoje mukom zaradjene pare)...

Autor Mikelangelo 14 Jun 2009, 18:35

Porediti automobil bilo koje marke star 30 (trideset) godina sa današnjim modelima bilo koje marke je bespredmetno ...

Moj komentar je zauzeo dosta prostora, ali to je samo deo priče ...

Sa dva Clio III imam dve veće fascikle dokumenatcije i veliko negativno iskustvo ...

Obraćao sam se na sve moguće adrese: Koncesionaru AK Kompresor Beograd, Renault-Nissan Srbija, Renault Hrvatska, Renault Francuska, Ambasada Francuske-Atašeu za trgovinu, Ministarstvu trgovine, Nacionalnom savetu za zaštitu prava potrošača, Republičkoj tržišnoj inspekciji, Posebnoj službi u Ministarstvu trgovine koja kontroliše rad Tržišne inspekcije, Auto-Bildu, bio sam u emisiji SAT-Savetovalište, itd. ...

Uprkos tome, u Srbiji nema ko da zaštiti kupca, jer je
naše tržište postalo deponija za mnogo vrsta robe, pa i automobile (čast izuzecima) ..

I u mom slučaju, Renault Hrvatska i Renault Srbija su se
"vadili" na kvalitet goriva.
To im služi kao izgovor za svaki kvar ili nedostatak, ali im više niko ne veruje.
Od kvaliteta goriva ne zavisi nepravilno habanje zadnjih pneumatika po spoljnim ivicama i to što automobil u svim uslovima puta "vuče" u levu stranu ... ni menjač nije onako "mekan" i sa ostalim ranijim dobrim karakteristikama Renault menjača ...

Čak su iz Zagreba (Biserka Frkač) toliko drski i bezobrazni, da me obaveštavaju kako je moj automobil ispravan !!! i da su to utvrdili njihovi stručnjaci ..
Njihovi "stručnjaci" su u jednom servisu, čak hteli da mi naplate zamenu pumpe za gorivo iako ona ne fabrički ne postoji kao zamenljivi deo ...

Svesno su odugovlačili dok nije istekla garancija, a ja nisam želeo da se izlažem dodatnom trošku, da u garanciji stavim moj Clio III na kompjutersku dijagnostiku u
neutralnom servisu kako bih proverio sve tehničke karakteristike i poreklo, jer su cene tih usluga vrlo visoke i kreću se i do 100 Evra !!!

Pokušao sam da se "raspitam" i u Udruženju Renault u Srbiji, ali kada sam video, da direktor Renault Srbija, Belin učestvuje u manifestacijama koje organizuje to udruženje, odustao sam ...

Pre nekoliko godina, Belin je napredovao u hijerarhiji rukovođenja u Renalt-u ...
Ne mislite, zato što Renault u Srbiji prodaje kvalitetne automobile ...

Ovaj komentar nisam napisao kao stručnjak, već kao vlasnik Renault automobila od 1994. godine i kao vozač sa preko 550.000 km. sa privatnim automobilima ...

Utoliko je moja greška veća, ali kada kupujete od jedne firme teći automobil i smatrate da vam je taj ko vam prodaje automobil prijatelj, sa dužnom pažnjom i poštovanjem prema kupcu i da treba da ima i vidu poslovni moral i poslovnu etiku, onda ne razmišljate o obmanam, prevarama i dovođenje kupca u zabludu i da li u autosalonu kupujete nov ili malo korišćen automobil kao nov ...

Jedan doktor mašinskih nauka, profesor na fakultetu mi je rekao, da Renalut nije uspeo da reši problem zadnje osovine skoro 50 (pedeset) godina (njegov rođak je pre tridesetak godina vozio Renault 8 ili 10) ...

Posle svega pitam se namerno ili nenamreno ...

@Dejan, dobra je ideja da se osnuje Web stranica na kojoj bi se javljali i drugi nezadovoljni vlasnici Renault automobila ...

@Dejan, ti otvori i obavesti me na E-mail:
ekonpromet@ptt.rs, pa da tamo nastavimo pisanje komentara ..

Ja ću stavljati moje komentare na svakom tekstu u bilo kom glasilu, a koja je, posvećena velikom evropskom proizvođaču, Renault-u ...

Dragan Ćirić
Čačak
JMBG 2507952782414

Autor Dragan Ćirić 15 Jun 2009, 00:14

ljudi to sto ovaj kaze da se kola pre 30 godina i sad ne mogu porediti je 100% u pravu pre su auta bila pouzdanija x puta,ja i brat vozimo zapadna auta poslednjih par godina a cale nas svaki put kad krenemo u servis isprati recenicom e kad bi vi imali onog mog belog stojadina ! za 10 god me ni jednom nije ostavio na putu!

Autor sone 15 Jun 2009, 01:07

Doduse Megan ili Lagunu :|

Uglavnom - umesto da pravite sajt - reklamacije.org pa polako :)

pozdrav
Petar

Autor Petar 15 Jun 2009, 10:18

I mene muci isto pitanje:

Tebi nije trebalo ni šest Renaultovih automobila da shvatiš da su sranje?

Imam jos jedno:

Stvarno mi nije jasno, jel mazohizam u pitanju?

Sto se tice Kineza, sigurno je Renault necim opekao kinesku vladu, pa sad ona vraca ovako. Tante za kukuriku.

Autor kiko 16 Jun 2009, 19:13

Ljudi Punto i tacka.1.3 multijet nema greske preso sam sa njim 150000 od kvarova crko mi jedan grejac nafte na oko 120000 i bez njega je auto ekstra radio.pozdrav svima

Autor tacka 24 Jun 2009, 00:00

Neverovarno kako ljudi ovde generalizuju stvari na osnovu par neprijatnih iskustava, smesni ste...

Autor Aleksa 24 Jun 2009, 14:22

Ljudi ja vozim renault clio 2 1.2 16v 2001.godište dinamique.Kupio sam taj auto pre godinu dana sa 70000km i mogu reći da sam prezadovoljan.Prešao sam oko 10000km od ulaganja sam imao zamenu ulja i filtera(bukvalno).:-) Sa ovim autom sam konačno spoznao šta znači imati pouzdan auto i šta znači krenuti na put i ne razmišljati šta ako ti otpadne točak,menjač i slično,što mi se dešavalo sa ranijim kolima(imao fijata,opela i pežoa).Ne sporim da se greške dešavaju,ali toga ima kod svih.A to da je reno nekvalitetan me ne mogu ubediti pošto sam se uverio u to koliko je moj auto kvalitetan.A da 1.2 16v mi troši u gradu 7/100km a na otvorenom 6.2/100km na 130km/h prosek.A što se tiče zastupnika za Srbiju ja sam pravnik,obratite mi se i ima da ih oderemo i pred našim sudom to vam garantujem!Pozdrav

Autor Ivan Lazarević 27 Jun 2009, 12:10

Ljudi skupite dokumentaciju i tužite naše firme kad vas zajebavaju.I u tim firmama sede neki pravnici i zavlače vas i vuku na svoju stranu,ali verujte da je 70% njih nesposobno i da sudovi presudjuju na njihovu štetu glat!Ja sa sudstvom kod nas nemam loše iskustvo jedino su malo spori u presudjivanju!Ko je strpljiv dobija!

Autor Ivan Lazarevic 27 Jun 2009, 12:17