
Fiat, Alfa Romeo i Lancia su uspešno okončali prvu polovinu ove godine na nemačkom tržištu, gde je inače u prvih šest meseci plasirano 2.059.405 novih automobila (za 26.1% više u odnosu na prvu polovinu 2008., posledica mera nemačke vlade za podsticaj kupovine novih automobila).
U junu 2009. je u Nemačkoj kupce našlo 427.111 automobila, a rezultati Fiat Groupe su u odnosu na prošlu godinu izuzetno uspešni. Tako je Alfa Romeo sa 1.478 primeraka u junu povećao prodaju za 86% (osvojivši 0.3% nemačkog tržišta), dok je u prvoj polovini 2009. prodao ukupno 6.639 vozila ili za 111.5% više nego prošle godine.
Fiat je Nemcima u junu prodao 17.323 svoja modela (rast od 82%, a 4.1 odsto nemačkog tržišta), a za 6 meseci 2009. njegova prodaja (uključujući i brend Abarth) je dostigla 102.487 jedinica (porast od 106.9%, a 5% nemačkog tržišta).

I Lancia ima rast prodaje u Nemačkoj, pa je u junu tamo kupce našlo 382 modela ove italijanske marke (rast 49.8%), dok je u prvoj polovini godine plasirano 2.095 modela ili za 17 odsto više nego 2008.
sasvim logicno, jer Fiat prodaje razumno zacenjene i u odnosu na ostale evropske proizvodjace najpovoljnije eutomobile koji su pri tome lepi i kvalitetni.
Nije im baš toliko teško da ime raste prodaja jer je u stvari prošle godine bila prilično loša... a Alfa uz fantastičan rast od 86% drži neverovatnih 0.3% tržišta...
Može to i bolje... kola su im sve bolja ali je marketing prilično srednjevekovni a i odnos prema kupcima, bar kod nas, nije nešto što ostane u lepom sećanju...