
Prema pisanju nemačkog magazina Sportauto, Porscheov test vozač Walter Rohrl je za volanom Porsche Panamere Turbo legendardnu nemačku stazu Nirburgring prešao za 7 minuta i 56 sekundi, što je za više od 3 sekunde bolje od Cadillaca CTS-V.
Prošle godine je naime Cadillac CTS-V (ima 556 konja) Nirburgring prešao za 7 minuta i 59.32 sekunde, što ga je učinilo najbržim serijskim sedanom na toj stazi. Ako se i zvanično potvrdi vreme Panamere Turbo, titula najbržeg sedana na Nirburgringu će iz Cadillacovih ruku preći u Porsche.
Panameru Turbo inače pokreće V8 turbo motor sa 500 konja, što je dovoljno za maksimalnih 303 km/h i ubranje do stotke za 4,2 sekunde (sa Sports Chrono paketom 4,0 sekunde).
Već zamišljam kako bi izgledao u bojama Žutog Taxi-ja, parkiran ispred železničke stanice.
@ Stole
ti "americke kante" mozes samo da sanjas dok na lizing vozis ladu prioru a ja svaki dan vozim jednu "americku kantu" sa V8 motorom.
Stole, nemoj da se ljutis i mrstis...u sledecem zivotu, a mozda i kasnije, i ti ces moci da provozas neki ozbiljniji auto. Ako ti zena dozvoli i da pare, mozda i ti postanes vlasnik polovnog Moskvica....
Da spomenem, Carrera sa Pseed Yellow bojom izgleda straobalno...a kako tek ide, milina da vozis....a da ne spomenem koliko devojcica bi zelelo da se provoza....vise blagodeti u jednom.
američke kante za amerošabane :)
kad prestanu da igraju need for speed... onda sednu u američku kantu i gledaju mene u moskviču kako fijučem pored njih :)
Pa realno i jesu kante. Jedini argument im je V8 "pun snage" koji iz 8000cm3 izvuce 300ks-koliko mi u evropi izvucemo iz usisivaca. Ali opet s druge strane, meni je auto snova Dodge Charger iz '69, kupe od 5 metara, jednostavno ima nesto u njemu sto me privlaci, neka egzotika, a slozicete se da je primena tog istog recepta u izradi vozila 40 godina kasnije pomalo apsurdna. Ko se provoza u Hummer-u H2 shvatice koliko je to jedna velika kanta :)
CTS, koji se spominje u gore navedenom tekstu, definitivno nije kanta od auta, a i glupo je konstatirati da je svaki US auto kanta samo zato što ih ne volite
aj sad šalu na stranu. Ajd uzmi lepo sliku CTS-V s jedne strane a sa druge slike Panamere, BMW M5, AMG E klase, RS6... ajd dovoljno je. Pa da stavimo mehanike i pogonske grupe na stranu (i taj CTS ima pola gvožđa i keramike u sebi od evropskih proizvođača), nego da ih pogledamo kako izgledaju. I pored toga što je CTS-V do sada najbrži i najnapredniji američki sedan (za ovu priliku ćemo grupi pridružiti i 4dr kupee) pored svakog od navedenih izgleda ko kanta. Činjenice govore... CTS je propao u evropi i pored znatno atraktivnije cene od evropske konkurencije. Šta to znači? Znači da je u poiređenju sa evropskim konkurentima u očima evropskog kupca blago rečeno ziljav. A kako stvari stoje i u USA je ista pesma.
Pa ovako, ne govorim ja da je CTS vrh vrhova, samo se za taj automobil ne može reći da je kanta ni smeće ni u kojem slučaju. Auto je atraktivno dizajniran, vrhunski opremljen, tehnički napredan i iznimno kvalitetan, i bilo kakva kola takvih karaketristika, tebi, meni ili nekom trećem, bila mrska ili draga, ne mogu se nazvati smećem.