home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor : Novosti.rs

U "Zastavinoj" fabrici automobila, u ponedeljak se, posle dvonedeljnog kolektivnog odmora, pokreću trake za proizvodnju "punta", a zahvaljujući remontu i opremanju proizvodnih linija tokom pauze, sa linija će narednih dana silaziti rekordnih 140 automobila dnevno.

U fabrici je, do odmora, bila ustaljena proizvodnja od 120 vozila dnevno (2.200 mesečno) - u dve smene, dok je nekoliko dana uigravana probna proizvodnja između 130 i 140 vozila. Sada je izvesno da će se u septembru proizvoditi oko 3.000 vozila, a do kraja tog meseca predviđeno je da se trake osposobe za proizvodnju 200 vozila dnevno. To bi predstavljalo rekordnu kontinuiranu proizvodnju u poslednjih 15 godina.
Prema rečima Zorana Radojevića, generalnog direktora Grupe "Zastava vozila", obim proizvodnje će se u narednom periodu značajno povećati, ali do kraja septembra neće dostići 4.000 vozila mesečno.
- Tokom odmora obavljen je generalni remont proizvodne opreme, koji je podrazumevao i otklanjanje takozvanog "uskog grla" u procesu bojenja i lakiranja vozila u "Lakirnici" - kaže Radojević. - To je bio jedan od najvećih problema u "Zastavi". Fabrika sada, kako je i dogovoreno sa partnerima iz Italije, spremno dočekuje nastavak proizvodnje.
U "Zastavi" je od marta do kolektivnog odmora proizvedeno oko 7.000 "puntića". Bez obzira na dvonedeljnu pauzu, u avgustu će sa traka sići oko 900 vozila. Već je krenula proizvodnja ovog modela na dizel pogon, a u septembru bi trebalo da krene i proizvodnja automobila na gas.

Nema odmora

Stručnjaci iz Italije, predovođeni Dijegom Velinijem, glavnim projektantom "Fijat grupe", prvi put u novijoj istoriji ove kompanije ne koriste godišnji odmor - zbog obaveza u Srbiji. Oni su u prvoj nedelji avgusta dostavili sve projekte za izgradnju 15 fabrika iz prateće industrije u Korman polju nadomak Kragujevca i sada sa našim stručnjacima ugovaraju "sitne" detalje oko tog posla.

Autor : M. Đošović



čitanja : 1065



Komentari