home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački Opel saopštio je da je, zahvaljujući pomoći vlade, od početka januara prodato više vozila nego u celoj protekloj godini.

Direktor prodaje Mihael Klaus rekao je da je u prvih osam meseci 2009. godine Opel isporučio 280.705 vozila, čime je premašena isporuka postignuta 2008. godine od 272. 898 automobila.
U avgustu je prodato 32.600 automobila, i to je najveća mesečna prodaja od 2000. godine.
Zahvaljujući ostvarenim rezultatima, otkazane su planirane mere delimičnog otpuštanja radnika u postrojenju u Bohumu, koje proizvodi modele Astra.

Opel je ostvario zaradu i od prodaje automobila po principu “staro za novo” - prema kojem je vozačima isplaćivano 2 500 evra za predaju starog i kupovinu novog vozila. Ova akcija okončana je i očekuje se da će tokom iduće godine ponovo opasti prodaja manjih Opelovih vozila.
Većinski vlasnik Opela američki Dženeral motors još nije doneo odluku da li da proda svoj udeo ili će zadržati svoje akcije.

Prema pisanju američkog dnevnika Vol strit žurnal, Dženeral motors očekuje da će, osim ranije finansijske podrške Nemačke, dobiti milijardu evra državne pomoći i od Velike Britanije, Poljske i Španije.

List ističe da bi ova pomoć pomogla Dženeral motorsu da ne prodaje većinski udeo u Opelu kanadskom proizvođaču automobilskih dijelova Magna ili belgijskoj investicionoj kompaniji RHJ internešnel.

Autor : Economy.rs

Poljska neće pomagati Opelu

Poljska vlada nema nameru da izađe u susret molbi "Dženeral Motorsa" da dodatnim novcem pomogne fabriku automobila Opel u Glivicama.

U Opelovoj fabrici u poljskim Glivicama zaposleno je 2.900 radnika, u dve fabrike u Velikoj Britaniji 5.500 ljudi, a u Nemačkoj Opel zapošljava 25 hiljada radnika.

U poljskim fabrikama automobila u stranom vlasništvu uglavnom se proizvode mali, ekonomični modeli za kojima je otkako je udarila globalna ekonomska kriza znatno povećana potražnja.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Opel 



čitanja : 889



Komentari

Svaka zemlja ima svoju Zastavu i svoj Kragujevac...

Autor Mikelangelo 05 Sep 2009, 09:25

I svaka zemlja pomaže svojoj autoindustriji

Autor Renoar 05 Sep 2009, 10:14

Pa sto ne pomazu BMW-u i Mercedesu?

Autor Mikelangelo 05 Sep 2009, 10:46

BMW i Mercedes proizvode luksuzna vozila koja su preskupa i precenjena. Ne treba im pomoc dok je novopecenih bogatasa po svetu koji zele da sednu u mercedes. I ne pitaju koliko kosta. Italija pomaze FIAT grupu, Amerikanci svoju autoindustriju i tako redom...

Autor Mazalo 05 Sep 2009, 12:20

Bas si mi objasnio. Hvala ti. Znaci kvalitet ne treba da se pomaze, a krs treba. Banke koje su spekulacijom naduvavale vrednosti bez pokrica i na kraju bankrotirale treba da se spasavaju, niko ne ide u zatvor, a zdrave banke niko ne pomaze- jer su radile zdravo i poslovale uspesno... Malo mi se to sve kosi sa logikom... JEl zastava trebala da propadne? Jeste, jer nezna da napravi auto. Jel GM trebao da propadne? Naravno. A ono sto iole vredi trebalo je da nadje novog kupca koji je zdrav. Sve drugo je seci usi-krpi dupe... Zato ce kriza da potraje...

Autor Mikelangelo 05 Sep 2009, 16:22

@mikelangelo
Zastava i jeste propala, hvala Bogu, jer je pravila krseve i nekonkurentne modele od pre 3 decenije. Mozemo biti zahvalni Fiatu koji ce povuci srpsku privredu napred, ako budemo pametni...Najbolji pokazatelj privrednog razvoja neke drzave je upravo auto industrija!

Autor carobnjak 05 Sep 2009, 19:58