home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi po anketi predstavlja najatraktivniju marku automobila u Nemačkoj. Kompanija u Ingolštatu je u poređenju sa 2008. godinom još više izgradila svoju vodeću poziciju, saopštila je konsultantska firma za strategiju marke.

Nakon Audi-ja slede VW, BMW i na četvrtom mestu Mercedes. Popularnost je u 2009. znatno porasla. Neuspelo preuzimanje od strane VW, proširenje palete modela i malo odgovora na diskusiju o održivosti bi mogli biti uzrok.

«Audi bere plodove dugogodišnjeg i upornog rada na marki», komentarisao je Jirgen Gitl o brendu. Tu spadaju jasan stil marke, drugačiji dizajn kao i kvalitet usluga. Majka koncerna VW je svoju popularnost lako povećala, što može poticati od detaljnog izveštavanja o preuzimanju Porsche-a. I Opel je veoma popularan, verovatno zbog velikog prisustva u medijima, ali je istovremeno atraktivnost marke opala.

Na drugom kraju skale se nalaze azijske marke kao što su Hyundai, Kia ili Suzuki. I Toyota je daleko od popularnosti nemačkih marki, uprkos uspehu sa hibridnim vozilom Prius. Navodi se da prelazak sa proizvodne na porodičnu marku ovde očigledno još nije uspeo. Manji uspeh imaju i francuske marke Renault, Peugeot i Citroën.

U okviru ove reprezentativne studije koju je obavio Institut za istraživanje tržišta u avgustu 2008. i onda ponovo krajem jula 2009. ispitivano je 1000 muškaraca i žena.

Izvor : Audi.rs 



čitanja : 1507



Komentari

Pitam se samo ko je platio ovu studiju. Posto samo tako mogu da se dobiju ovakvi rezultati.

Autor djordje 06 Sep 2009, 18:50

@djordje

sto?

Mislim da moras uzetiu obzir trenutno stanje nacije! Shvabija je u zzescoj krizi jer njihovu privredu nosi izvoz, a udeo izvoza automobila u ukupnoj cifri je najveci...

Mislim da sada u nemackoj lokal patriotizam ima veoma izrazen uticaj po pitanju odnosa Nemaca ka bilo kom domacem prozivodu...

A sto se tice Audija, pa meni ovo istrazivanje zvuci logicno... Audi nudi sve sto nude i BMW i Mercedes, kako u domenu kvaliteta tako i u domenu statusa, a za generalno manje para... pa sto onda ne bi bio najpopularnija marka?

Autor Nedjo 06 Sep 2009, 21:53

Neuspelo preuzimanje od strane VW
---
Rečenica je idiotska jer je Audi AG u vlasništvu 99,55% od strane Volswagen AG.

Autor Boris 06 Sep 2009, 23:42

studiju je radio stratidzik marketing... hehehe

Autor Stole 08 Sep 2009, 09:09

Pa, i u Srbiji je Audi najatraktivniji - pogledajte u cemu se vozi vecina politicara(A6), oni sigurno biraju najbolje, jer ne kupuju kola svojim parama.

Autor Vlada 09 Sep 2009, 11:12