
Počevši sa Sajmom automobila u Frankfurtu i svetskom premijerom nove Opel Astre – Opel je najavio uvođenje novog korporativnog identiteta prilagođavajući ga izgledu svojih proizvoda.
Novi “Blitz”, koji je uveden kao standard kod svih Opel
automobila nakon lansiranja Insignije, od sada će biti deo ne samo komunikacije
o novoj Astri, nego čitave Opel komunikacije. Pored toga, novi „Blitz“, koji
uključuje brend ime Opel, sada ima i novi slogan:
Opel. Wir leben Autos.
"Wir leben Autos" je živi dokaz Opelovih osnovnih vrednosti i u
budućnosti, i predstavlja jednostavnost nemačkog inženjerstva, izražava jaka
osećanja i strasti koja utiče na sve što Opel radi.
"Wir" komunicira zajednički entuzijazam i pozitivan “možemo da
učinimo” stav.
Opel ne samo da proizvodi automobile, već živi za automobile i reč “Leben”
izražava visok nivo energije koji može da oseti svako ko je bio u dodiru sa
Opelom.
Poslednje, ali ne i najmanje bitno, tvorci novog slogana veruju da će u
budućnosti “Autos” značiti ljudima mnogo više nego sam prevoz. Opel automobili
ne govore samo o vožnji nego su i neizostavan deo svakodnevnog života.
“Automobili su naša strast i naš osnovni posao 110 godina unazad. Sa našim
novim identitetom brenda, eksplicitno pokazujemo da smo dobro pozicionirani za
uspešnu budućnost.” - izjavio je Alain Visser potpedsednik Opela za prodaju,
marketing i postprodaju.
Kombinujuci lična iskustva sa iskustvima potrošačima, Opel planira da i u
buducnosti želje kupaca učini mobilnim.
General Motors PR