
Italijanski sajtovi danas pišu o skoroj premijeri dugo očekivanog Fiatovog low cost modela (pominje se da će poneti dobro poznato ime Uno), ali je za nas mnogo značajnija činjenica da Italijani kao mesto proizvodnje tog vozila navode Brazil i – Srbiju.
Novi Uno će prvo biti predstavljen na tržištu Južne Amerike, i to na samom početku naredne godine. U Brazilu se inače i dalje proizvodi stari Uno iz osamdesetih godina prošlog veka, naravno estetski i tehnološki osavremenjen.

Slika tog novog Una još nema (bar ne zvaničnih), pa u nastavku možete pogledati nekoliko impresija sa brazilskih sajtova kako bi low cost Fiat mogao da izgleda, kao i špijunsku sliku iz Fiatove fabrike u Brazilu i jednu top secret fotku unutrašnjosti.

U svakom slučaju, premijera više nije daleko, pa na oficijelne slike nećemo morati još dugo da čekamo.

Italijanski sajtovi takođe prenose i jučerašnju izjavu našeg ministra Dinkića o ulaganju 800 milona evra u kragujevačku fabriku automobila.
S druge strane, Italijani pišu i da je projekat novog malog gradskog Fiata ("Topolino"), koji je takođe trebalo da se proizvodi kod nas, privremeno zamrznut, odnosno obustavljen na neodređeno vreme.

Foto : Revistaautoesporte.globo.com, Carplace.com.br i NoticiasAutomotivas.com.br
Design mu je samo malo napredniji od juga. Ja se ponadao da ce novog fucu da proizvode kod nas, a ono... Bice jedan od najodvratnijih malih automobila, i ako ne bude kostao manje od 7.000 evra, niko to nece kupovati, sem nas. Katastrofa. Nisam video nista ruznije u skorijoj proslosti (poslenje je bilo Fijat Multipla).
Ako mu cena bude kao "stojadinu" sa mnoooogoooo boljom mehanikom-sve mu je oprosteno
Kako ovo izgleda na prvi pogled, 4 zmigavca ce biti dodatna oprema.
A dizajn je iz 1980.
Jadno.
Očigledno da ovom automobilu dizajn nije adut, već da će to biti cena, a nadamo se i dobar odnos cena/kvalitet tj. pouzdanost. Za prevoz od tačke A do tačke B, što je i suština originalnog koncepta prvog automobila, je sasvim zadovoljavajuć. Niste valjda očekivali da u Srbiji proizvode auto koji košta 10.000+ evra, kakav region i tržište - takav auto.
Vrhunac licemerja je sto 20 godina starom autu prekrivaju instrument tablu pred fotoreporterima. Neka me neko spreci, eksplodiracu od smeha... salu na stranu, u potpunosti podrzavam da Zastava krene da radi jos stariji model od aktuelnog SER Punta, jer bitno je da se nesto radi. (ne zelim da zvucim kao pljuvac, ali realno smo mnogo jadni)
P.S. U Brazilu se jos proizvode golfovi dvojke, tako da ako neko pomisli kako neko ima gori od nas... u pravu je :D
Fiat UNO je svakako najbolji model koji je IKADA sisao sa Fiatove proizvodne trake!
U Juznoj Americi postoji ogroman interes za ovim jeftinim, ali vrlo dobrim i izdrzljivim autom.
NIJEDAN od malih automobila ne moze ni blizu da mu konkurise.
*P.S. U Brazilu se jos proizvode golfovi dvojke, tako da ako neko pomisli kako neko ima gori od nas... u pravu je :D
Autor lok 26 Sep 2009, 00:58 *
Kako to mislis JOS SE PROIZVODE...
Naravno da se proizvode jos (i jos dugo ce se proizvoditi) pod nalizvom GOL i to MASOVNO...
Vrlo dobar auto.
Uopste, Brazilci prave sve dobro jer se uglavnom oslanjaju na nemacku tehnologiju.
Pa u Juznoj Africi se jos pravi GOLF kec! Vazno je da roba ima svog kupca. Ne moramo mi i da ga kupujemo ako moramo da ga pravimo:-)
Tu su braca nesvrstani da pravimo bizMis
Brazilci imaju jednu od najjacih i najbrze rastucih industrija na svetu (od 1991-2008), Kopakabanu i Ipanemu, odbojku i fudbal na plazi, japanke,sorc i majicu i bas ih briga koji auto voze, samo da se prevezu od tacke A do B. Fantasticna nacija, puna ritma i zivota!
Mi Srbi smo nadrndani i nalozeni na sve i svasta, robne marke u garderobi, show-off i druga ludila, a nista od toga nam ne pripada gledajuci ekonomski nivo, politicki establisment i odnose u drustvu...
Tako da je ovo veoma realan auto za nas, bedne i jadne, umisljene frajere koji sanjaju da nista ne rade i da voze Merc, Bmw ili Audi.
Ali ljudi ako dobro zagledate, primetićete da je od napred slični kao grande punto, linea i ostali automobili iz predhodne generacije! Pogledajte samo masku hladnjaka, blatobran i celokuprni auto. Vidi se da je dizajnerski nastrojen prema predhodnoj generaciji, dok oni plasiraju novu (pogledajte Fijat 500 i Punto Evo za 2010 kojisu slično po dosta elemenata) to je po meni loše jer dok za sebe plasiraju novi dizajn, za naše tržište plasiraju auto po meri starijeg dizajna. A da ne pričam o farovima koji me mnogo podsećaju po dužini i obliku na one iz Punta-Zastave 10! Nadam se da ovaj auto neće ovakav da uđe u serijsku proizvodnju
ma niko normalan nije ni ocekivao nesto normalno a kamo li dobro, lepo i originalno. Zna se sta ce biti plasirano, odvratna kopija najjadnijeg modela(pande) najjadnijeg proizvodjaca(fiata) bez ikakve opreme sa crnim branicima i po mogucnosti bez jednog retrovizora... (kaoflorida...)
sto je najgore ta nestabilna, nekvalitetna rugoba ce se kod nas vise nego dobro prodavati, preplavice ulice... Nasem kupcu ni ne upadne u oko da li njegov auto ima branike i retrovizore u boji kola a dodatne opreme se plasi... Sto ruznije dizajniran, to mu se vise svidja.