
Najnovije istraživanje agencije Experian Automotive pokazuje da se čak šest Fordovih modela nalazi među prvih deset u Sjedinjenim državama po lojalnosti kupaca za prvu polovinu 2009. godine.
Vlasnici modela Ford Fusion, Ford Edge i Ford Five-Hundred pokazali su najveću
lojalnost brendu, a kupovini istog brenda odlučilo bi se respektivno 62,4
odsto, 57,9 i 56 odsto. Na petom mestu našao se Ford Freestyle (51.9%), Ford
Escape (49.4%) bio je sedmi na listi, dok je Ford Focus (47.6%) bio deveti.
- Šest od prvih deset automobila u oblasti lojalnosti kupaca – Ford je ovim
pokazao da su njegovi proizvodi prošli najvažniji test: pretvoriti srećnog
korisnika u ponovnog kupca ili kupca koji će se vratiti u prodajni salon iste
kompanije, smatra Džef Anderon, direktor konsaltinga i analitike u kompaniji
Experian Automotive.
Među prvih deset vozila nalaze se i Toyota Prius (52%) na četvrtom mestu, Chevrolet
Impala (51.7%) na šestom mestu, Toyota Camry (47.8%) na osmom mestu i Toyota
Corolla (47.6%) na desetom mestu.
- Lojalnost brendu je kritički element uspeha, čak i opstanka, na današnjem
zahtevnom auto-tržištu, smatra Skot Valdron, predsednik Experian Automotive.
Izvor : Economy.rs
Foto : Ford