home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najnovije istraživanje agencije Experian Automotive pokazuje da se čak šest Fordovih modela nalazi među prvih deset u Sjedinjenim državama po lojalnosti kupaca za prvu polovinu 2009. godine.

Vlasnici modela Ford Fusion, Ford Edge i Ford Five-Hundred pokazali su najveću lojalnost brendu, a kupovini istog brenda odlučilo bi se respektivno 62,4 odsto, 57,9 i 56 odsto. Na petom mestu našao se Ford Freestyle (51.9%), Ford Escape (49.4%) bio je sedmi na listi, dok je Ford Focus (47.6%) bio deveti.

- Šest od prvih deset automobila u oblasti lojalnosti kupaca – Ford je ovim pokazao da su njegovi proizvodi prošli najvažniji test: pretvoriti srećnog korisnika u ponovnog kupca ili kupca koji će se vratiti u prodajni salon iste kompanije, smatra Džef Anderon, direktor konsaltinga i analitike u kompaniji Experian Automotive.

Među prvih deset vozila nalaze se i Toyota Prius (52%) na četvrtom mestu, Chevrolet Impala (51.7%) na šestom mestu, Toyota Camry (47.8%) na osmom mestu i Toyota Corolla (47.6%) na desetom mestu.

- Lojalnost brendu je kritički element uspeha, čak i opstanka, na današnjem zahtevnom auto-tržištu, smatra Skot Valdron, predsednik Experian Automotive.

Izvor : Economy.rs

Foto : Ford

čitanja : 743



Komentari

Ford zadovoljava želje prosečnog kupca. Nije ništa naročito ali je onako kako vozač želi i treba da bude.

Autor berik 20 Okt 2009, 20:18

Da neko pogresno ne shvati naslov, istrazivanje se odnosi se AMERICKI Ford.

Autor lok 20 Okt 2009, 20:38