home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ikona među terenskim vozilima, Land Roverov Defender se pojavio još 1948. godine (ime Defender je doduše poneo tek od 1990.), a njegov naslednik konačno stiže 2013. godine.

Sasvim u skladu sa svojim statusom, razvoj naslednika se odvija pod imenom Project Icon, a sem što će dobiti moderniji izgled (više u SUV stilu), novi Defender će morati da se povinuje sve strožijim standardima u oblasti emisije izduvnih gasova i bezbednosti (ovo potonje važi za prednji kraj i veću zaštitu pešaka kod sudara).

U svakom slučaju, njegove off-road mogućnosti neće biti dovedene u pitanje. Naravno, postojaće više verzija karoserije (sa kratkim i dužim međuosovinskim rastojanjem, u hard top i soft top varijantama...), dok će se paleta motora najverovatnije sadržati od postojećih dizelaša sa 4 i 6 cilindara.

Mada će se proizvodnja odvijati u Velikoj Britaniji, postoje i planovi da se organizuje i montaža u zemljama poput Kine, Indije i Rusije.



čitanja : 1042



Komentari

Land Rover bi morao da ima u svojoj ponudi jedan pravi terenac, ako nista drugo, ono zbog reputacije proizvodjaca terenskih vozila. JEEP prilicno oseca u prodaji svoju teznju da svoje velike terence pretvori u ogrmne salone tako da nikom ko plati tolike pare za skupoceni terenac ne pada napamet da ga vozi van asfaltnog puta gde bi trebalo da mu bude mesto jer se , prodno, vlasnik boji ostecenja. Tu se gubi smisao davanja tolikog novca i kompanija polako posrce. Slican problem ima i TOYOTA sa brendovima RAV-4, PRADO, LAND CRUIZER(putnicki kamion) sve je to postalo skupoceno i neupotrebljivo prevozno sredstvo.

Ovde cu da stanem-ovo se pretvori u moj elaborat;-)

Autor ChedomirADELAIDE 23 Okt 2009, 20:35

Jedan od retkih pravi terenaca je upravo Defender. On nema konkurenciju. Jednostavno je najbolji. I bas volim sto ne menja svoj tradicionalan dizaji. Malo popeglaj bore, nasminkaj ga i opet je veoma atraktivan. Danasnja terenska vozila su izgubila svoj smisao. Postala su nekakv prastiz koji ne silazi sa asvalta i nesluze svojoj nameni, a mnigi to i nemogu. Defender je ostao ono sto i treba da bude. A to je terensko vozile koje je sposobno da se vozi po izuzetno losem terenu. Svaka cast za Defendera.

Autor CVELE 23 Okt 2009, 21:00

SUV i nije terensko vozilo već "a rugged automotive vehicle similar to a station wagon but built on a light-truck chassis" (po Merriam-Webster rečniku).

Autor Boris 23 Okt 2009, 22:38

Ne treba elaborirati ocigledno. Na trzistu je ostalo jako malo pravih terenaca u ponudi. A oni kao sto im ime i tehnicke specifikacije kazu, sluze da se voze van uredjenih auto puteva. Poplava luksuznih wannabe terenskih vozila je najvecim delom odraz potrebe da se razmece novcem a najmanje potrebe da se vozi izvan uredjenih puteva.
Iz ove price iskljucujem G Mercedes, koji se ipak pokazao kao upotrebljivo terensko vozilo, ma koliko ga srednje/istocno evropski skorojevici kupovali zbog statusa,

Autor Stole 24 Okt 2009, 10:32

Upravo tako. Mercedes G je pravi terenac. Ali treba napomenuti i Ladu NIVU. Takodje veoma sposoban auto. Jos kad bi malo poradili na njemu da se srede jos neke stvari bio bi fantastican. Mogli bi malo i da je restilizuju.

Autor CVELE 24 Okt 2009, 15:53

Lada NIVA je jedino autentično terensko vozilo koje se može kupiti u Evropi. Defender ima jako nezgodan položaj za volanom (previše lijevo, maltene sjedite na vozačkim vratima), a uz to je i preskup. Ozbiljniji redizajn i ugradnja recimo dvolitrenog dizela, Ladu bi promovisalo u kompletnu terensku limuzinu.

Autor Milan 22 Sep 2010, 21:36