home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Proizvodnja novog modela Fijata u kragujevačkoj fabrici trebalo bi da krene početkom 2011. godine, rečeno je danas agenciji Beta u Ministarstvu ekonomije Srbije.

Na današnjem samitu Italija-Srbija italijanski zvaničnici potvrdili su ministru ekonomije Mlađanu Dinkiću da će u narednim nedeljama završiti i predstaviti Vladi Srbije biznis plan za novi model automobila, navode u Ministarstvu ekonomije.

Fijat će, kako su potvrdili italijanski zvaničnici, nakon završenog posla sa Krajslerom sve snage skoncentrisati na Srbiju.

Kako je rečeno, nakon toga biće potpisan aneks ugovora, a Fijat će početi da investira prvih 100 od ukupno 800 miliona evra u Zastavu.

Naredna godina će biti godina pripreme, instaliranja novih mašina i obuke radnika.

"Oko 98 odsto budućeg novog modela koji će se praviti u Kragujevcu biće namenjeno za izvoz", navode u Ministarstvu ekonomije.

Prema ranijim informacijama, aneks ugovora sa italijanskim Fijatom o formiranju kompanije Fijat automobili Srbija trebalo bi da bude potpisan do sredine decembra a ostalo je da se reše neki sporni detalji u biznis planu.

Očekuje se da italijanska kompanija biznis planom precizira da li će se u fabrici u Kragujevcu proizvoditi model A klase ili B klase.

Zajedničko preduzeće Fijata i Srbije, pod nazivom Fijat automobili Srbija, osnovano je 14. oktobra prošle godine.

Autor : Beta.rs



čitanja : 948



Komentari

Nista dok ne vidimo.Sa kvalitetom Punta su se zeznuli,a evo i primera-koliko je dobar taj Punto govori slucaj jednog Nislije koji je kupio auto po principu staro za novo i vozio ga samo 20 dana jer se pokvarilo nesto u kocionom sistemu tako da sada covek ima nov auto koji stoji u dvoristu nepomican jer mu ne priznaju kvar.U Novom Sadu sam video mnogo njih u servisima na popravci.O ceni da i ne govorimo!

Autor milan 13 Nov 2009, 20:15

mozda ne zna da vozi :)))

Autor carobnjak 13 Nov 2009, 20:31

Ako moze komentar za sliku:
DJUBRETARSKE KAMIONE PRAVE I U ZELENOJ BOJI?!
:))

Autor lok 13 Nov 2009, 22:05

Kvarovi su normalna stvar u pocetku eksploatacije vozila. Takvi kvarovi se otklanjaju besplatno u toku garantnog roka. Kvarovi se dogadjaji i na najskupljim vozilima.

Autor transporter 13 Nov 2009, 22:34

Transporter,pusti ti te price.Moj deda je imao Zastavu 101 iz najboljih godina te fabrike koji nikada nije imao ozbiljniji kvar,samo je ulagao u redovno odrzavanje.Ako je sve tako kao sto ti kazes,sta ce biti kada se ta eksploatacija uhoda,a pritom tom coveku nisu priznali kvar vec je morao da se obraca Udruzenju za zastitu potrosaca.

Autor milan 14 Nov 2009, 10:09

Morate shvatiti da se danas sva tehnicka roba, automobili, softver i ostalo izbacje na trziste pod pritiskom prodajnog dela kompanija. Otuda se desava da nam nov i skupo placen uredjaj ne radi nakon par dana, ili je DOA (dead on arrival). Kvalitet (sto podrazumeva detaljno testiranje stvari i kontrolu kvaliteta pre izbacivanja na trziste) sve je manje zastupljen.

Autor lok 14 Nov 2009, 12:05