
Serijska verzija dugo očekivanog Aston Martina Rapide je svetsku promociju doživela na poslednjem Salonu automobila u Franfurtu, dok će isporuke prvim kupcima početi u drugom kvartalu naredne godine.
Cena u Velikoj Britaniji iznosi 139.950 funti (za poređenje, Porsche Panamera Turbo košta 95.258 funti), a u britanskoj kompaniji očekuju da će za Rapide godišnje naći oko 2000 kupaca.

Aston Martin je još ranije saopštio da će ovaj sportski sedan (možda je bolje reći kupe-limuzina sa četiri vrata) proizvoditi austrijska kompanija Magna Steyr u svojim pogonima u Gracu.

Ovaj supersedan će pokretati 6,0
litarski V12 motor sa 350kW/477KS pri 6000 o/min. i 600 Nm obrtnog momenta pri
5000 o/min. (u paru sa šestostepenom Touchtronic 2 automatskom transmisijom),
dovoljno za maksimalnu brzinu od 302 km/h i za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat
(96 km/h) u roku od 5,1 s.

Mehanika je primitivan. Motor ima konzervativnu snagu, menjač premalo stepeni prenosa, a ubrzanje je lošije od tjuniranog "logana". I dizajn unutrašnjosti je zastareo. Možda je i karoserija bezidejna. Jedino što sigurno vredi na modelu je znak Aston Martina. Nema govora o ceni.
Da li je neko od vas dvojice video mozda ili vozio ovaj Aston Martin???
@Stefko, pa ti onda vozi logana, ovaj i onako ne mozes da kupis:)
A sta ce ti brze ubrzanje od 5,1s?!?
@Stefko - da, bas je bezveze auto, krsh... Kad bi ovi iz Aston Martina citali Auto Blog Srbija, crkli bi od smeha! A ovi iz Dacie bi ti dali 100 evra za PR, doduse neubedljiv...
Taman kad pomislis da ne moze biti lepsi, vidis vrata koja se podizu malcice nagore, i kazes VAAAAAU :)
Pustite Stefka, ima pravo da iskomentarise iako nema novac da ga kupi, tesko da bilo ko od nas ima novac za ovako nesto ili cak i sansu da ga testira, ali slazem se da su u Astonu malo preterali sa cenom i da su neke sitnice mogli da naprave drugacije, recimo volan izgleda kao da je iz Golf IV. S druge strane, svidja mi se eksterijer
Stefko,objasni mi sta je to "konzervativna snaga".Ostatak tvog komentara je cisto nezapazanje,pa nije ovo auto za trke pa da ubrzava za 3 sekunde nego grand turer za opustena krstarenja autoputevima i planinskim prevojima.Ne bi me cudilo da bude proglasen za najlepsi auto na svetu.
@Stefko
Haha, mozda je karoserija bezidejna?!? Bas ti je cudan kriterijum. Dizajn je extra, cena adekvatna premijum klasi...
Ovo je auto za cetiri osobe i njihovo maksimalno uzivanje!!! Ja bar imam priliku da svaki dan vidjam AM DB9,auto izgleda fenomenalno!!!
kupio ih dva ova, a za kusur od iznosa kolko kosta ono leksusovo buckalo za somove LFA, kupio bih kolko moze toyota IQ pa bi pozvao drugare da igramo njima autofubal