
Preuzeto sa : Novosti.rs
Predstavnici “Fijat grupe” saopštili su u utorak “Zastavinoj” delegaciji u Breši i Torinu da će Serđo Markione, čelnik ove italijanske grupe, 21. decembra boraviti u Srbiji, a očekuje se da se tom prilikom saopšti da će se u “Zastavinoj fabrici automobila” proizvoditi modifikovani “uno” - saznaju “Novosti”.
U razgovoru za naš list iz Breše, Zoran Mihajlović, predsednik Samostalnog sindikata i član UO Fabrike automobila, kaže da im je rečeno da “Fijat” ne odustaje od posla u Srbiji i da će tokom sledeće godine opremiti fabriku prema najnovijim standardima u automobilskoj industriji, što podrazumeva proizvodnju oko 250.000 automobila godišnje.
Rečeno nam je da će se novi model raditi na platformi “pande”, ali da će to
biti nova verzija “una” - kaže Zoran Mihajlović, član UO Fabrike
automobila. - Nama je bitno da se u novoj fabrici uposli najmanje 2.433
radnika, što predviđa Ugovor o strateškom partnerstvu između Srbije i “Fijata”.
Obaveze
Krajem novembra prošle godine Đovani de Filipis, čelnik Kompanije “Fijat Srbija”, rekao je da će najkasnije do božićnih praznika, prošle godine, ova firma preuzeti oko hiljadu i nešto radnika na svoj spisak, ali ih do današnjeg dana plaća Srbija. Pored toga, najavljeno je i da će do kraja ove godine bar 40 odsto delova za novi “punto” biti proizvedeno u Srbiji, a do sada su tek tri kompanije inkorporirane u novu fabriku. Država Srbija na taj način indirektno finansira “Fijatove” komponentaše u Italiji.
Autor : M. Đošović
Foto : Revistaautoesporte.globo.com
Koliko će puta italijani "menjati" mišljenje?! Sve ukazuje da je ovo još jedna farsa lukavih latina, udruženih sa određenim političkim strujama. Svako tu ima interesa: italijani bez obećanih ulaganja, ponovo, prodaju naivnim srbima zastarelu tehnologiju kao i pre 40 godina, a da čudo bude još veće finansira ih Srbija, dok su određene partije, na krilima "velikog posla" dobile izbore. Maske su spale i istina izlazi na videlo - "car je go"!
Zato, urazumite se prodavci magle, ovom narodu su potrebna jevtine kola, do 4000 evra, a takva se proizvode u Kini, indiji, Iranu...