
Predsednik Srbije Boris Tadić potvrdio je danas u Kragujevcu da je u Torinu video dva potpuno nova modela automobila koje će „Fijat” proizvoditi u pogonima kragujevačke „Zastave” koji će biti tržišno iznenađenje.
Tadić nije želeo da otkriva o kakvim je modelima reč jer, kaže, da se tako dogovorio sa predsednikom Grupe Fijat Serđom Markioneom.
Prema njegovim rečima, to su dva izuzetno dobra modela i predstavljaju „tržišno iznenađenje” od kojeg, prema njegovim rečima, zavisi uspeh u proizvodnji kragujevačke „Zastave”.

Predsednik je novinarima, nakon obilaska modernizovanih pogona „Zastave”, rekao da ulaganje Fijata u srpsku automobilsku industriju da bude okosnica srpske industrije ne samo u Kragujevcu već širom Srbije.
To će, kako je rekao, otvoriti na desetine hiljada novih radnih mesta u Srbiji.
Potpredsednik Vlade Srbije i ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić je potvrdio da će u Beogradu u sredu biti potpisan aneks ugovora sa Fijatom.
Prema njegovim rečima, prvi novi model vozila, od ukupno dva nova Fijatova modela, proizvodiće se u kragujevačkim pogonima u 2011. godini.
Kako je najavljeno, aneks ugovora će potpisati ministar Dinkić i potpredsednik Grupe Fijat Alfredo Altavila.
Autor : Tanjug.rs
Rendering : revija SAT Plus
Fiat zatvara pogone u Italiju, a ovde planira proizvodju od 300.000 automobila!!!
Fiat razmislja trzisno. Ovde su radnici nenormalno jeftini (slicno kao u Rumuniji) i njima je interes da imaju sto manji trosak. Italijani ce se preorijentisati na menadzment, dok ce prljavi posao da se obavlja u Srbiji ;)
@ Dex
Pa eto, malo za promenu... Zadnjih 50 godina mi smo se bavili menadžmentom a italijani su radili prljavi posao... i gle čuda, sada oni ulažu 800 miliona eura u nas, umesto da mi uložimo 800 miliona eura u njih. Mi nemamo, a i da imamo, odakle nam?
Mi smo navikli na krizu,navikli da nas lazu,tako da nista nemamo da izgubimo!!! Ako se ovo pokaze kao dobra stvar za Srbiju tim bolje,jer gore ne moze biti,ili moze???!!!
jedan je novi uno, ali a drugi novi topolino? ili ... mozda cak nesto na baterije? :D
Kako se to kaze: "obecanje-ludom radovanje. Pa,italijani su ciganska nacija. Sad je rok za proizvodnju novog modela pomeren za 2011.i kad na to dodamo jos neki razlog u vidu krize ili nekih izbora, ode taj termin... Ja se nadam i zelim za Srbiju i Fiat sve najbolje,pa ako bude i srece da i ja uteram u garazu novi Punto
FIAT zastarelu tehnologiju sa Sicilie prodaje Kinezima i tu lovu ulaze u Srbiju. Izgleda da sve zavisi od Kineza i njihove uplate Fiatu.
Na taj nacin nema potrebe da Fiat podize kredite a u buducnosti ce sigurno ostvariti profit na novim modelima koji ce izlaziti iz Zastave.
mislim da bi bilo bolje da je zastavu kupio volkswagen,podigli bi ih na noge kao sto su i skodu.
Uskoro ce svi nasi politicari da voze nove Fijatove modele proizvedene u Zastavi???!!!
Da li iko zna tok ulaganja Fiata u Srbiju??? To se smatra jednim od najgorih poslova koje je Srbija napravila! Ona sto ce Italijani jednog dana uplatiti, Srbija je dala mnogo vise. Ne razumem ljude koji slepo veruju medijima koji su napumpali pricu kao da je to posao veka!
Veliko je pitanje šta bi do sada bilo sa Zastavom da nije sklopljeno partnestvo sa Fiatom.
Mislim da se ne bismo usrećili čekajući Folksvagen ili Opel,koji su se već pozicionirali u ovom delu sveta.Isto kao i Reno i Korejci.Ostaju samo Kinezi,ali oni nemaju interes(JOŠ UVEK)da ulažu u putničke automobile ovde.
Verovatno se sad ne bi raspravljalo o Fiatovim modelima i njihovoj lepoti,već o nekom novom fejsliftingu za par hiljada Jugića koliko bi se proizvelo u 2010.(možda i manje)
s jedne strane Alex je u pravu i Fiatu se nema sta zameriti niti prebaciti! Nije Fiat nista obecavao, svi znamo ko je obecavao i ciji su mediji pumpali pricu i u koje vreme se to desavalo!
ALo ovo je drzava u kojoj vlada ona narodna "Poj'o vuk magare"... tako da ako moze da prodje zvaka o 1000 evra za akcije, moze i ovo sa ulaganjem od 800 Miliona koje se svelo na 100 i ako je drzava vlasnik samo 33%, mada i ona ulaze 100... da, da lood zbunjenog, a za to vreme Delta prodaje Zastavu 10 aka Punto Classic, a poreski obveznici subvencioniraju soma evra!
Da li neko zna da li 33% od te kolicine prodatih automobila kroz Deltine i saloneostalih privatnika ode u budzet? Jer tesko da Delta i par ostalih privatnika sluze samo za besplatno garaziranje i isporuku automobila??
Svakome zdravog razuma je jasno da je kreiran sistem pljacke i prevare, ali ne od strane Fiata, vec od strane domacih maFianaTa
ma gde srbin zna da napravi automobil?jos malo pocecemo i hleba da uvozimo iz kine!!!!!!!!