
Plan Fiata da tokom ove godine s Alfa Romeom krene u ponovno osvajanje Amerike je odložen na neodređeno vreme.
Šef Fiata i Chryslera, Sergio Marchionne, stopirao je Alfin povratak na američko tržište koji je trebalo da se poklopi s proslavom stogodišnjice nekada uspešne marke, a danas glavnog kamena spoticanja u celoj Fiat grupaciji.
Marchionne je upalio crveno svetlo jer, prema njegovim rečima, Alfa prvo mora da dokaže da može da funkcioniše kao zasebni brend, a tek nakon toga može da se razmatra daljnje širenje tržišta.
"Alfa predstavlja najteži deo Fiatovog oporavka, iako na papiru izgleda vrlo atraktivan brend. Ipak, marka nije na prodaju, već je to isključivo naš unutrašnji problem za koji moramo da budemo objektivni i realni pre nego što preduzmemo nove korake", objasnio je Marchionne planove za Alfu.
Italijani s nestrpljenjem očekuju skoro lansiranje Giuliette koja bi Alfu trebalo da vrati na put slave. Ukoliko novi model opravda poverenje i uložena sredstva, kroz godinu dana ponovno će se razmatrati mogućnost prodaje u Americi.
Izvor : Autosport.hr
Mozda,ali zato imaju Lanciu Deltu sa Chrysler znakom,a i sta ce im kada oni nemaju taj ukus.
Nema nista od toga dok god ovi atraktivni modeli ne pocnu da dobijaju svoj karakter na trkackoj stazi. Lancia se skoro ugasila od kako je prestala da se takmici na RELLY takmicenjima a Alfa u DTMu. To se umalo desilo i AUDIju ali su se nemci brzo aktivirali i godinama su znacajan faktor u trkama LeMana.