
Pre nekoliko dana je bilo reči o održavanju Bugattija Veyron, odnosno o tome da je britanski Autocar istraživao i utvrdio da godišnji troškovi vlasnika Veyrona mogu iznositi i više od 300.000 dolara.
S obzirom na ovu astronomsku sumu (bar za obične smrtnike), ne iznenađuje i cena od čak 15.000 dolara koliko mora da se izdvoji za Bugatti naliv pero, koje će biti ponuđeno u ograničenoj seriji od samo 499 komada.

Za dizajn i proizvodnju ovog naliv pera ("Bugatti Type A", dužine 16 cm, težine 95 grama) je inače bio zadužen italijanski Ferrari da Varese (nema nikakve veze sa poznatom fabrikom iz Maranella).

Ovo će da bude kao ono, nemam sitno evo ti zvaka, za vlasnike veyrona... Ovo njima dođe kao nama 3 dinara...
Ovakve stvari nam jasno govore koliko smo kao ljudska rasa postali ROBOVI markama proizvoda, tj. koliko smo otisli u qrac! Pravo je vreme za jos jedan udarac asteroida, pa da krenemo za milion godina opet od nule :)