
Vlasnici automobila marke "Tojota" u Srbiji koji su kupili modele proizvedene od 2005. godine do 2009. godine moći će da zakažu servis i popravku papučica na gas u ovlašćenim servisima, izjavila je Tanjugu savetnik za odnose sa javnošću "Tojota Srbija" Aleksandra Graovac.
Ona je dodala da će ovaj servis za sve vlasnike vozila biti besplatan, bez
obzira da li su automobili u garantnom periodu ili ne i dodala da za sada u toj
distributerskoj kući nemaju informaciju da su korisnici ovih automobila imali
problema u saobraćaju.
"Korisnici ne bi trebalo da osećaju strah i da razmišljaju da li će
njihovo vozilo početi čudno da se ponaša. Hoćemo da ukažemo da to nije bio neki
problem zbog kojeg je bilo problema u saobraćaju i saobraćajnih nezgoda",
rekla je Graovac. Ona je podsetila da je broj žalbi u Evropi u toku ovih pet
godina bio 26 na nekih 4,5 miliona vozila.
Graovac je kazala da je zbog nastalih problema "Tojota" 29. januara
pokrenula servisnu kampanju popravke papučica za gas na svim svojim modelima
proizvedenim od 2005. do kraja 2009. godine i da je tom kampanjom obuhvaćeno
3.280 vozila.
Prema njenim rečima, svi vlasnici će biti direktno kontaktirani od strane
ovlašćenih partnera preporučenom poštom, a kampanja će počiti od trenutka kada
delovi za popravak papučice za gas budu na raspolaganju ovlašćenim servisima u
Srbiji, a to se očekuje od narede sedmice. "Vlasnici vozila koji su
kontaktirali servise i ovlašćene distributere moći će da se obrate serviseru da
zakažu pregled i servis za svoje vozilo", rekla je Graovac.
Kako je objasnila u toku sledeće nedelje od trenutka dospeća delova korisnici
će biti u mogućnosti i da provere da li je njihovo vozilo obuhvaćeno ovom
kampanjom putem programske provere broja šasije.
Autor : Tanjug.rs