
Piraeus Rent d.o.o. Beograd je početkom februara proširio svoju standardnu ponudu zakupa vozila uslugom "Upravljanje voznim parkom" (Fleet Management). Nova usluga dugoročnog rentiranja omogućava pravnim licima, kompletan program održavanja voznog parka i Piraeus Rent asistenciju u svim prilikama.
Upravljanje voznim parkom podrazumeva da klijent, za
vremenski period koji sam odredi, uživa specijalizovane usluge korišćenja
vozila. Korisnik usluge ima punu kontrolu troškova koji obuhvataju
registraciju, Kasko osiguranje i redovno servisiranje vozila i guma putem mreže
ovlašćenih servisnih partnera.
Posebna pogodnost korišćenja Fleet managementa ogleda se u minimalnom
angažovanju kapitala kompanije pri čemu se dobija prednost sa stanovišta
likvidnosti.
"Usluga upravljanja voznim parkom omogućava kompaniji da ostvari znatnu
uštedu, usresredi se na svoje bazično poslovanje i tako uštedi vreme i novac.
Ovakav inovativni pristup posebno je pogodan za firme koje nemaju svoje službe
za održavanje voznog parka. Zavisno od potreba klijenta osmislili smo različite
nivoe usluga sa ciljem da svima ponudimo optimalna rešenja. Naš tim stručnjaka
u direktnoj je komunikaciji sa krajnjim korisnicima vozila i stoji im na
raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji." – istakao je Konstantinos
Tsiolis, direktor kompanija Piraeus Leasing i Piraeus Rent.
Detaljne informacije i objašnjenja u vezi sa novom uslugom dugoročnog
rentiranja klijenti mogu dobiti u predstavništvu Piraeus Renta ili pozivom
korisničkog servisa kompanije.
PR Piraeus Rent